مطالب مرتبط:
تحقیقات جهاد دانشگاهی به سمت رفع نیاز ها پیش می رود
ویدیو/ جهاد دانشگاهی باید مستقل از دولت باشد
تحقیقات جهاد دانشگاهی به سمت رفع نیاز ها پیش می رود
ورود جهاد دانشگاهی قزوین به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی
مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 10:002024-08-07دانش

جهاد دانشگاهی گنج نهفته است


جهاددانشگاهی می تواند یک الگو برای دستگاه های دولتی باشد، در کشور ما ثروت و ظرفیت فراوانی وجود دارد که یکی از این گنج های نهفته جهاد دانشگاهی است که می تواند یاور دولت باشد و هر زمان که دولت از آن کمک خواسته جهاددانشگاهی آمادگی .

- رییس جهاد دانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی می تواند یک الگو برای دستگاه های دولتی باشد، در کشور ما ثروت و ظرفیت فراوانی وجود دارد که یکی از این گنج های نهفته جهاد دانشگاهی است که می تواند یاور دولت باشد و هر زمان که دولت از آن کمک خواسته جهاددانشگاهی آمادگی خود را برای خدمات رسانی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: حلول ماه صفر و پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه و رژیم جنایتکار و کودکش باشیم و انشالا همراه با رهبر انقلاب نماز جماعت را در مسجد الاقصی برگزار کنیم.

وی با تشکر از مدیران و مدعوین برای حضور در برنامه جهاددانشگاهی تصریح کرد:از سال گذشته برنامه ریزی برای برگزاری بهتر مراسم چهل و چهارمین سالگرد جهاددانشگاهی آغاز شد و خوشبختانه شاهد برگزاری ا


برچسب ها: دانشگاه - جهاددانشگاهی - جهاد دانشگاهی - جهاد - رییس جهاد دانشگاهی - دستگاه های دولتی - دولت
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی گنج نهفته است

جهاد دانشگاهی گنج نهفته است