مطالب مرتبط:
تشویق پزشکیان در صحن مجلس پس از اعترافش + ببینید
تشویق پزشکیان در صحن مجلس پس از اعترافش + ببینید
ظفرقندی، وزیر بهداشت پیشنهادی پزشکیان: اینکه بیماران نباید جز رنج بیماری رنج دیگری متحمل شوند هدف من برای ورود به این عرصه است/ به تعامل مثبت، فعال و سازنده با نمایندگان مجلس نیاز داریم/ رفع مشکلات کادر سلامت ضروری است
تصاویری از گپ و گفت نمایندگان با تیم پزشکیان + ببینید
ویدئو| رفتار نمایندگان مجلس، پزشکیان را شاکی کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 15:202024-08-17سياسي

نمایندگان «پزشکیان» را تشویق کردند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هنگام توضیحات رییس جمهور درباره برنامه دولت و دفاع از کابینه پیشنهادی، او را تشویق کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هنگام توضیحات رییس جمهور درباره برنامه دولت و دفاع از کابینه پیشنهادی، او را تشویق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز به بررسی بررسی خط مشی و اصول کلی برنامه دولت چهاردهم پرداختند که این موضوع به جلسه نوبت عصر موکول شد.

در جلسه نوبت عصر بعد از اتمام صحبت های پنج نماینده موافق و مخالف، نوبت به دفاعیات مسعود پزشکیان رییس جمهور از کابینه پیشنهادی رسید.

پزشکیان ابتدا با خواندن شعری از برخی انتقادات نمایندگان گلایه کرد سپس از برنامه دولت خود و کابینه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی دفاع کرد.

زمانی که پزشکیان قصد داشت به دفاع از هر کدام از وزرای پیشنهادی بپردازد، گفت مجبورم این بخش را از روی کاغذ بخوانم که خودم هم می دانم وقتی از روی کاغذ می خوانم، خراب می کنم.

این صحبت های پزشکیان با تشویق نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

سپس قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست که صلواتی بفرستند؛ مجددا پزشکیان رییس جمهور به ادامه صحبت های خود پرداخت و بدون نام بردن از تک تک 19 وزیر پیشنهادی به صورت کلی از آنها دفاع کرد و حتی به تعبیری


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کابینه پیشنهادی - شورای اسلامی - نمایندگان - برنامه دولت - نمایندگان مجلس - پیشنهادی
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان «پزشکیان» را تشویق کردند

نمایندگان «پزشکیان» را تشویق کردند