مطالب مرتبط:
نحوه ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی
شرایط ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس اعلام شد
نظارت بر روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس باید تقویت شود
خبر فوری اول هفته برای وراث سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت هرچه زودتر سجامی شوید | نحوه ثبت درخواست انتقال سهام عدالت متوفیان
نحوه ثبت درخواست انتقال سهام عدالت متوفیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 12:252024-08-10سياسي

اعلام نحوه ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نحوه و شرایط ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی برای سال تحصیلی 1404-1403 را اعلام کرد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نحوه و شرایط ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی برای سال تحصیلی 1404-1403 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادی مالکی با اشاره به نحوه و شرایط ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی، اظهار کرد: این امر بر اساس مصوبات آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوب هیئت محترم وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می شود.

وی افزود: بر اساس ماده 2 آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی به منظور ساماندهی، مدیریت و نظارت یکپارچه بر عملکرد مجاز حمل و نقل دانش آموزی الزامی است و رانندگان نیز موظف به ثبت نام و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح(شهرداری تهران) هستند.

به گفته مالکی، بر اساس آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، داشتن گواهینامه رانندگی معتبر، گواهی سلامت جسمانی و روانی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان و عدم سوء پیشینه موثر کیفری از شر


برچسب ها: دانش آموزی - حمل و نقل - رانندگان - فعالیت - شرایط ثبت نام - تاکسیرانی شهر تهران - ثبت نام
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی

اعلام نحوه ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی