مطالب مرتبط:
عدالت اقتصادی با توسعه صنایع کوچک محقق می شود
حزب عدالت و توسعه مراکش قطع فوری روابط با تل آویو را خواستار شد
استعفای پزشکیان از ریاست جمهوری؟ ؛ پاسخ این میزان تلاش و میهن دوستی این نبود! | ظریف دیشب برای گزینه ‎وزارت کشور جنگید و توفیقی نیافت
کارشناس تحقیق و توسعه
طرح های مختلف زیربنایی برای توسعه شهرک های صنعتی قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 10:202024-08-12سياسي

دهمین سکاندار معاونت زنان ریاست جمهوری بدنبال توسعه عدالت جنسیتی


رییس جمهور با معرفی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، «زهرا بهروزآذر» را نیز به عنوان معاونش در امور زنان و خانواده منصوب کرد؛ معاونی که حالا باید همگام با مسعود پزشکیان برای دستیابی به مسیری که پیش از این در ستاد انتخاباتی ترسیم کرده بودند، - رییس جمهور با معرفی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، زهرا بهروزآذر را نیز به عنوان معاونش در امور زنان و خانواده منصوب کرد؛ معاونی که حالا باید همگام با مسعود پزشکیان برای دستیابی به مسیری که پیش از این در ستاد انتخاباتی ترسیم کرده بودند، بکوشند؛ مسیری برای رفع و حذف تبعیض ها و توسعه عدالت جنسیتی .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاریخچه راه اندازی و تاسیس نهادی رسمی با تمرکز بر حوزه زنان و خانواده به 33 سال پیش بازمی گردد که در سال 1370 تأسیس دفتر امور زنان زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و بر این اساس شهلا حبیبی در آذرماه همان سال به عنوان اولین رییس دفتر امور زنان منصوب شد.

به مدت حدود هفت سال این دفتر فعالیت خود را با هدف ارتقاء و بهبود وضعیت زنان و شکوفایی و تحقق استعدادها در جهت توسعه جامعه اسلامی سامان داد.

در سال 1377 امور زنان نهاد ریاست جمهوری به مرکز امور مشارکت زنان تغییر نام یافت و زهرا شجاعی به عنوان مشاور رییس جمهور در امور زنان ریاست این مرکز انتخاب شد.


برچسب ها: زنان و خانواده - کابینه پیشنهادی - ستاد انتخاباتی - امور زنان - مسعود پزشکیان - عدالت جنسیتی - شورای عالی انقلاب فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

دهمین سکاندار معاونت زنان ریاست جمهوری بدنبال توسعه عدالت جنسیتی

دهمین سکاندار معاونت زنان ریاست جمهوری بدنبال توسعه عدالت جنسیتی