مطالب مرتبط:
جهاد تبیین بازدارنده و خنثی کننده تلاش دشمن است
بانوان بسیجی به جهاد تبیین و بسترسازی در جامعه کمک کنند
بانوان بسیجی پیشگام در جهاد تبیین باشند
تلاش استقلال برای میزبانی در یک شهر دیگر
آتش سوزی مهیب در بیمارستان نوشهر | با تلاش آتش نشانان مهار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 13:152024-08-12سياسي

جهاد تبیین؛ بازدارنده و خنثی کننده تلاش دشمن


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری جهاد تبیین را بازدارنده و خنثی کننده تلاش دشمن عنوان کرد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری جهاد تبیین را بازدارنده و خنثی کننده تلاش دشمن عنوان کرد و گفت: هنر رسانه و خبرنگار ارزشی این است که هر جا نیاز وجود دارد، تبیین را در محتوای کار خود بگنجاند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی 22 مردادماه در همایش مدار امید ویژه تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه رسانه و با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین، اظهار کرد: از بیانات ایشان استفاده می شود که تبیین در مقابل تحریف قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه خبر و خبررسانی جزء لاینفک زندگی انسان هاست، افزود: جامعه بدون ارتباط پیش نمی رود و در تعریف رسانه گفته اند که همه چیز، رسانه است.

محمدی با تأکید بر اینکه محتوا، مخاطب و نقل کننده خبر سه رکن رسانه هستند، تصریح کرد: اینها از زندگی فردی و اجتماعی ما قابل انفکاک نیست و به انحاء مختلف ظهور و بروز دارد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - چهارمحال - نمایندگی ولی فقیه - تبیین - بختیاری - حجت الاسلام والمسلمین - تجلیل از خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین؛ بازدارنده و خنثی کننده تلاش دشمن

جهاد تبیین؛ بازدارنده و خنثی کننده تلاش دشمن