مطالب مرتبط:
اجتماع اربعینی های همدان و گزیده نظرات زائران
توسعه فضای سبز متناسب با شرایط آب و هوایی شهر بابل
حل موضوع زباله های مسیر کیاکلا به بابل؛ در روزهای آینده
تشویق بی امان بانوان اصفهانی در نقش جهان / فیلم
ایران به فینال والیبال بانوان لیگ ملت های آسیای مرکزی نرسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 10:302024-08-07سياسي

اجتماع بزرگ بانوان زینبی در بابل


این اجتماع بزرگ که همراه پیاده روی بانوان بابلی از آستان امامزاده قاسم (ع) بابل تا گلزار شهدای آرامگاه معتمدی برگزار شد شرکت کنندکنندگان برضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب در جامعه تاکید کردند.

حسن زاده دبیر برگزاری این همایش گفت: این اجتماع با هدف اعتلای نام حضرت زینب کبری (س) و به منظور زنده نگه داشتن یاد ایشان، و دنبال کردن اهداف و آشنایی هر چه بیشتر بانوان با سیره و سبک زندگی این بانوی مکرمه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب برگزار شد.

امام جمعه بابل در این اجتماع گفت: حضرت زینب (س) الگویی و سرمشق برای همه مومنان و مسلمان هستند که پای دین و آرمان های انقلاب بایستیم چرا که ایشان پایداری و پایمردی خودش را در ایستادگی و استقامت در پای آرمان های انقلاب عاشورا داشتند.

حجت الاسلام روحانی افزود: انقلاب اسلامی هم که ادامه دهنده راه انقلاب عاشورا و انقلاب رسول خدا (ص) است نیاز به زنانی همانند زینب کبری (س) دارد و مردانی که باید از این بانوی دو عالم درس بگیرند، از این رو وجود نازنین حضرت زینب کبری (س) الگوی بسیار مناسب، شایسته و نمونه ای برای جهادگران عرصه تبیین، استقامت و مقاومت است.


برچسب ها: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار و شهادت - آرمان های انقلاب - انقلاب - ایثار و شهادت - ترویج فرهنگ - فرهنگ ایثار
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ بانوان زینبی در بابل

اجتماع بزرگ بانوان زینبی در بابل