مطالب مرتبط:
المپیک 2024 | امیرحسین زارع در کمال ناباوری نقره گرفت!
امیرحسین زارع به مدال نقره رسید/ بازگشت ملی پوش ایران کامل نشد
شکست تلخ امیرحسین زارع در فینال/ یک مدال نقره برای کشتی آزاد
امیرحسین زارع به مدال نقره رسید
زمان مسابقه فینال کشتی امیرحسین زارع / ساعت رقابت بعدی آرین سلیمی و رحمان عموزاد / زمان مسابقات علی داودی در وزنه برداری / المپیک پاریس - 20 مرداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 22:152024-08-10ورزشي

امیرحسین زارع مدال نقره المپیک را کسب کرد


امیرحسین زارع، کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان موفق شد با شکست مقابل گنو پتریاشویلی گرجستانی در فینال بازی های المپیک 2024 پاریس مدال نقره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، امیرحسین زارع، کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در فینال بازی های المپیک 2024 پاریس با شکست 10 بر 9 مقابل گنو پتریاشویلی گرجستانی مدال نقره المپیک خود را تصاحب کرد.

زارع امتیاز نخست را از حریف سرسخت خود گرفت و در حالی که تلاش می کرد تا امتیازات بعدی را بگیرد، پتریاشویلی رو کرد و زارع را به پل زد که 4 امتیاز گرفت.

سپس زارع به خاک افتاد و 2 امتیاز دیگر داد و پتریاشویلی 3 بارانداز پیاپی زد تا نتیجه 12 بر یک شود تا داور سوت پایان این کشتی را بزند.

با این حال مربیان ایران تقاضای بازبینی دادند که بارانداز سوم پتریاشویلی رد شد و نتیجه 10 بر یک شد تا کشتی در وقت دوم هم ادامه داشته باشد.

زارع در وقت دوم توانست نتیجه را تغییر دهد و امتیازات از دست رفته را جبران کند، اما در نهایت کشتی با نتیجه 10 بر 9 به سود کشتی گیر گرجستانی خاتمه یافت.

زارع در المپیک 2020 توکیو موفق به کسب مدال برنز شده بود و رقیب او پتریاشویلی دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو و مدال نقره المپیک 2020 توکیو شد.


برچسب ها: پتریاشویلی - تیم ملی کشتی آزاد - زارع - المپیک 2024 پاریس - بازی های المپیک - گنو پتریاشویلی - مدال نقره
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسین زارع مدال نقره المپیک را کسب کرد

امیرحسین زارع مدال نقره المپیک را کسب کرد