مطالب مرتبط:
عملکرد آبرسانی دولت سیزدهم 211 درصد برنامه 4ساله است/ پایان آبرسانی به 6034 روستای طرح جهاد آبرسانی/ ظرفیت نیروگاهی کشور به 93 هزار مگاوات افزایش یافت
قیمت جهانی طلا افزایش یافت
افزایش ظرفیت آب آشامیدنی اهالی دو روستای ساری
قیمت امروز خودرو های داخلی (3 مرداد 1403) | قیمت ها افزایش یافت
ارتفاع امواج خلیج فارس به بیش از 2 متر افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 15:502024-07-24اقتصادي

ظرفیت آب شرب در نکا افزایش یافت


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با بهسازی دو حلقه چاه و حفر یک حلقه چاه در نکا ظرفیت آب شرب مشترکان بخش هایی از شهر و روستاهای این شهرستان افزوده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد برارزاده افزود: با بهسازی دو حلقه چاه و حفر یک حلقه چاه دیگر در شهرستان نکا ظرفیت آب شرب مشترکان بخش هایی از شهر و روستاهای این شهرستان افزوده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران اظهار کرد: برای افزایش ظرفیت آب آشامیدنی مجتمع 26 روستایی شهید اسفندیاری نکا یک حلقه چاه با پیش بینی دبی 35 لیتر در ثانیه و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان حفر شده و یک حلقه چاه دیگر هم با 25 لیتر در ثانیه آب دهی و صرف 350 میلیون تومان بهسازی شده است که در مجموع آب شرب 45 هزار خانوار تحت پوشش این مجتمع افزایش خواهد یافت.

برارزاده با اشاره به بهسازی یک حلقه چاه در مجتمع یاس نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: این پروژه با صرف 350 میلیون تومان اعتبار و 25 لیتر در ثانیه آب شرب بهسازی شده که کمبود آب آشامیدنی 1200 خانوار مشترکین محدوده غربی شهرستان نکا مرتفع خواهد شد.


برچسب ها: حلقه - بهسازی - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب - آب شرب - شهرستان - آب و فاضلاب - ظرفیت
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت آب شرب در نکا افزایش یافت

ظرفیت آب شرب در نکا افزایش یافت