مطالب مرتبط:
شناسایی هویت شهید گمنام در منجیل
شناسایی هویت شهید گمنام گیلان پس از 38 سال
شناسایی هویت شهید گمنام گیلان پس از 38 سال
پنجمین شهید گمنام استان کرمان در فارس شناسایی شد
ساخت یادمان شهید گمنام در شرکت نفت و گاز مارون+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 11:352024-07-25سياسي

هویت شهید گمنام منجیل شناسایی شد


هویت شهید رضا کیانی که به عنوان شهید گمنام در شهر منجیل تشییع و به خاک سپرده شده بود، پس از 38 سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

- ایسنا/گیلان هویت شهید رضا کیانی که به عنوان شهید گمنام در شهر منجیل تشییع و به خاک سپرده شده بود، پس از 38 سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

یوسف حسن پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از شناسایی هویت شهید گمنام در منجیل خبر داد و اظهار کرد: هویت پیکر مطهر شهید بسیجی رضا کیانی که به عنوان شهید گمنام 26 آذر ماه سال 1402 در پارک ساحلی منجیل تشییع و به خاک سپرده شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی و به خانواده این شهید بزرگوار اطلاع رسانی شد.

رییس بنیاد شهید شهرستان رودبار افزود: شهید رضا کیانی، متولد 24 شهریور ماه سال 1349 شهر حنای شهرستان سمیرم استان اصفهان از سربازان بسیجی تیپ قمربنی هاشم بود که 21 دی ماه سال 1365 در 16 سالگی در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه پدر بزگوار شهید سال 1400 و مادر بزرگوار ایشان هم پس از سال های چشم انتظاری به تازگی فوت کرده اند، تصریح کرد: در حال حاضر برادران و خواهران شهید در منجیل حضور یافتند.

وی تصریح کرد: کمیته جستجوی مفقودین و ایثارگران پس از تفحص شهدا و انجام آزمایش DNA پس از تطبیق با DNA خانواده ها اقدام به شناسایی هویت شهدای سرافراز می کند.


برچسب ها: شهید گمنام - شهید - شناسایی - منجیل - گمنام - آزمایش DNA - هویت
آخرین اخبار سرویس:

هویت شهید گمنام منجیل شناسایی شد

هویت شهید گمنام منجیل شناسایی شد