مطالب مرتبط:
کاظم سجادپور: سرمایه گذاری کشورها بر دیپلماسی روز به روز افزایش پیدا می کند/ ابزار رسیدن به صلح، دیپلماسی است/ رسیدن به بسته بندی جامع صلح با انکار قدرت نظامی، سیاسی، دیپلماسی، اقتصادی ممکن نیست
عکس| قاب جنجالی از سعید جلیلی؛ آقای سیاستمدار از گوگل میت استفاده کرد!
سطح بالای هوانیروز ارتش، عامل امنیت پرواز و سلامت ابزار های پروازی
استفاده از نام امام خمینی در کنگره آمریکا را ببینید!
زمان افزایش سرمایه شرکت های بورسی به 80 روز کاهش یافت/ افزایش 500 هزار میلیارد تومانی شرکت های بورسی/ مهلت استفاده از حق تقدم ها نصف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 13:402024-07-25سياسي

جبهه کفر برای تزریق افکار خود از ابزار هنر استفاده کرده است


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول تاریخ جبهه کفر برای تزریق افکار خود از ابزار هنر استفاده کرده است.

- همدان-نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول تاریخ جبهه کفر برای تزریق افکار خود از ابزار هنر استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی در آیین اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری استانی امید فردا اظهار کرد: در طول تاریخ جبهه کفر برای تزریق افکار خود از ابزار هنر استفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از هنر، ذهنیت انسان ها را در اختیار خود قرار می دهد، افزود: با هنر می توان درک مخاطب را کاملاً در اختیار گرفت و قدرت نفوذ را افزایش داد.

شعبانی با بیان اینکه هنرمندان از نعمتی که خداوند به آنها داده در عرصه عقلانیت و ارزش ها استفاده کنند، اظهار کرد: زمانی شمشیر زدن در کنار امام حسین (ع) و نترسیدن هنر بود و امروز نیز فعالیت شما حرکت در مسیر سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه از حضرت قاسم (ع) باید به عنوان یک هنرمند 13 ساله در میدان عاشورا نام برد، گفت: هنر امروز دانش آموزان، حفظ استقلال ذهنی خود و تحت تأثیر فضای مجازی و رسانه ای قرار نگرفتن است.


برچسب ها: نماینده مردم همدان در مجلس - استفاده - مجلس خبرگان رهبری - نماینده مردم - خبرگان رهبری - آیت الله حبیب الله شعبانی - مجلس خبرگان
آخرین اخبار سرویس:

جبهه کفر برای تزریق افکار خود از ابزار هنر استفاده کرده است

جبهه کفر برای تزریق افکار خود از ابزار هنر استفاده کرده است