مطالب مرتبط:
سلیقه مخاطب را باید ارتقا دهیم/لزوم توجه جدی به سینمای هنری و تجربی
قیمت جدید تارا ارتقا یافته در بازار + جدول
واکنش کاخ سفید به ترور اسماعیل هنیه در تهران / ما نمی توانیم گزارش ها در مورد ترور هنیه را به صورت مستقل تأیید کنیم / ما همچنان به حمایت از اسراییل ادامه می دهیم
قیمت جدید تارا ارتقا یافته در بازار + جدول
میوه رسیده را چگونه تشخیص دهیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-01فرهنگي

سلیقه مخاطب را ارتقا دهیم/ لزوم توجه جدی به سینمای هنری و تجربی


مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه کنندگی امیر سیدزاده چهارشنبه 10 مرداد در پردیس چارسو برگزار شد.

- مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی تدفین به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه کنندگی امیر سیدزاده چهارشنبه 10 مرداد در پردیس چارسو برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه ، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی تدفین به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه کنندگی امیر سیدزاده چهارشنبه 10 مرداد توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، بازیگران و جمعی از هنرمندان سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این برنامه محمد تنابنده نویسنده و کارگردان فیلم تدفین با تشکر از حضور مخاطبان گفت: این فیلم حاصل تلاش فراوان یک گروه و اولین تجربه کارگردانی من است که امیدوارم خوشتان بیاید و اگر ضعفی دارد به بزرگی خودتان ببخشید.

محمد جعفر فرد حسینی سرمایه گذار فیلم تدفین نیز با اشاره به اینکه استقبال مخاطب خستگی را از تن گروه درمی آورد گفت: بودن در خدمت گروه سازنده و محمد تنابنده با آن بزرگواری بسیار خاص و ویژه ای که دارد به من نشان داد که کاری عبث انجام نمی دهم و خستگی از تنم بیرون رفت.


برچسب ها: سینمایی - سینما - کارگردان - مراسم رونمایی - کارگردانی - فیلم سینمایی - تهیه کنندگی
آخرین اخبار سرویس:

سلیقه مخاطب را ارتقا دهیم/ لزوم توجه جدی به سینمای هنری و تجربی

سلیقه مخاطب را ارتقا دهیم/ لزوم توجه جدی به سینمای هنری و تجربی