مطالب مرتبط:
استان بوشهر جزء 5 استان برتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی شد
نخستین آکادمی فوتبال دانش آموزی استان اردبیل
آموزش 15 هزار فرمانده واحد بسیج دانش آموزی
سه شناور صیادی استان بوشهر به دلیل صید ترال توقیف شد
دمای 6 شهر استان بوشهر بالای 45 درجه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 17:552024-07-25سياسي

استان بوشهر جزو 5 استان برتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع پنج استان برتر در اردوهای راهیان نور دانش آموزی قرار گرفت.

- بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع پنج استان برتر در اردوهای راهیان نور دانش آموزی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان در مأموریت مشترک و رویداد بزرگ فرهنگی تربیتی اردوهای راهیان نور با سپاه امام صادق علیه السلام موفق شد برای دومین سال متوالی در جمع پنج استان برتر و موفق در برگزاری اردوهای راهیان نور کشور قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این موفقیت بزرگ و جایگاه ارزشمند کشوری، محصول همدلی و همراهی و هم افزایی آموزش و پرورش استان و سپاه امام صادق (ع) بویژه سردار رزمجو و پشتیانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و حمایت های بی دریغ استاندار و همت رؤسای آموزش و پرورش و مدیران و مربیان مدارس است.

وی گفت: یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی تربیتی، اثر بخش که با استقبال خوب دانش آموزان و خانواده ها همراه بوده، اردوهای راهیان نور است که در سال 1402 در حوزه دانش آموزی و فرهنگیان با شرکت قریب به 12 هزار نفر برگزار شد.


برچسب ها: آموزش و پرورش استان - اردوهای راهیان نور - آموزش و پرورش - استان بوشهر - استان - اداره کل آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر جزو 5 استان برتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی شد

استان بوشهر جزو 5 استان برتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی شد