مطالب مرتبط:
متخلفان سه پرونده ارزی و قاچاق در خراسان رضوی 460 میلیارد ریال جریمه شدند
جریمه 460 میلیارد ریالی متخلفان سه پرونده ارزی و قاچاق در خراسان رضوی
جریمه 560 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی/ رسیدگی به 4 هزار پرونده
38 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های بوشهر کشف شد
24 میلیارد ریال برای بازسازی قنوات فنوج سیستان و بلوچستان هزینه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 11:402024-07-29اقتصادي

متخلفان سه پرونده ارزی و قاچاق 460 میلیارد ریال جریمه شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بیش از 460 میلیارد ریال جریمه برای سه پرونده مرتبط با عدم ایفای تعهدات ارزی و قاچاق کالا در خراسان رضوی تعیین شده است.

- مشهد- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بیش از 460 میلیارد ریال جریمه برای سه پرونده مرتبط با عدم ایفای تعهدات ارزی و قاچاق کالا در خراسان رضوی تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: پرونده عدم ایفای تعهد ارزی یک شرکت به میزان 254 هزار و 622 یورو و به ارزش 110 میلیارد و 729 میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: پس از بررسی این پرونده و با توجه به ارائه نشدن اسناد و مدارک گمرکی و پایان مهلت سررسید واردات کالا، تخلف انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر بازگرداندن عین ارز به میزان 254 هزار و 622 یورو به بانک عامل و محرومیت یک ساله فعالیت بازرگانی، به پرداخت 442 میلیارد و 915 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی ادامه داد: با گزارش از بانک پیرامون دریافت ارز یک شرکت برای واردات خوراک دام در یک ثبت سفارش و عمل نکردن به تعهد ارزی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.


برچسب ها: تعزیرات حکومتی خراسان رضوی - مدیرکل تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی - خراسان رضوی - مدیرکل تعزیرات - خراسان - پرونده
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان سه پرونده ارزی و قاچاق 460 میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان سه پرونده ارزی و قاچاق 460 میلیارد ریال جریمه شدند