مطالب مرتبط:
برنامه ام با هدف رفع چالش های صنعت نفت تهیه شده است
برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت/ تایید صلاحیت و برنامه های محسن پاک نژاد در کمیسیون کشاورزی و کمیسیون صنایع و معدن
برنامه های وزیر نفت کلی و بدون ملاحظات اجرایی است
وزیر پیشنهادی نفت از برنامه های خود دفاع کرد
تایید صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون کشاورزی و صنایع و معدن/ مخالف وزیر پیشنهادی: آقای پاک نژاد! به گونه ای برنامه دادید گویا وزارت نفت تنها متولی استخراج و فروش منابع نفتی است + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 18:452024-08-20اقتصادي

شالوده اصلی برنامه ام پاسخگویی برای حل چالش های نفت و گاز است


شالوده اصلی برنامه ارائه شده توسط اینجانب بر پایه پاسخگویی و ارائه راه حل های مناسب برای چالش های پیش روی کشور در زمینه نفت و گاز است.

- وزیر پیشنهادی نفت گفت: شالوده اصلی برنامه ارائه شده توسط اینجانب بر پایه پاسخگویی و ارائه راه حل های مناسب برای چالش های پیش روی کشور در زمینه نفت و گاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو منطبق با اسناد بالادستی به ویژه قانون برنامه هفتم تنظیم و ارائه گردیده است.

آنچه می توان از وزیر انتظار داشت شناخت چالش های هر بخش و ارائه راهبردها و راه حل های اصلی برای تحقق اهداف برنامه هفتم پیشرفت است.

وی افزود: شالوده اصلی برنامه ارائه شده توسط اینجانب بر پایه پاسخگویی و ارائه راه حل های مناسب برای چالش های پیش روی کشور در زمینه نفت و گاز است.

وزیر پیشنهادی نفت گفت: نخستین موضوع ناترازی تولید و مصرف گاز و از دغدغه های اصلی کشور است که مشکلاتی در حوزه های مختلف از جمله تأمین گاز خانگی کشاورزی صنعتی تجاری و نیروگاهی پدید آورده است.

آثار مخرب زیست محیطی را منجر شده است این مقوله نه تنها سیاست های سنگین در تولید ناخالص ملی و بخش های صنعت کشاورزی و خدمات به بار آورده است بلکه می تواند کشور را با چالش های اجتماعی و امنیتی مواجه کند باید توجه داشت که اصل مسئله کاملاً فرابخشی و مربوط به ذی نفعان مختلفی در کشور است.


برچسب ها: ارائه - برنامه - وزیر پیشنهادی نفت - نفت و گاز - پاسخگویی - وزیر پیشنهادی - شالوده
آخرین اخبار سرویس:

شالوده اصلی برنامه ام پاسخگویی برای حل چالش های نفت و گاز است

شالوده اصلی برنامه ام پاسخگویی برای حل چالش های نفت و گاز است