مطالب مرتبط:
سه معضل بزرگ برای بانوان افغانستان وجود دارد
استایل رنگی مهناز افشار در پست جدیدش + عکس
20 مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان ساخته می شود
تیم فوتبال نساجی آخر هفته راهی ترکیه می شود/ کاپیتان ماندنی است
پروژه جهان شهر؛ مهم ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث 13 پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 07:452024-07-22ورزشي

نگاهم به فوتبال رنگی نیست/ هدف ما پیشرفت فوتبال بانوان است


اینکه قرار است باشگاه های بزرگ مانند سرخابی ها در بخش بانوان هم تیمداری کنند اتفاق مثبتی است اما نگاه من به فوتبال رنگی نیست و سعی دارم فوتبال بانوان پیشرفت کند.

- سرمربی تیم خاتون بم گفت: اینکه قرار است باشگاه های بزرگ مانند سرخابی ها در بخش بانوان هم تیمداری کنند اتفاق مثبتی است اما نگاه من به فوتبال رنگی نیست و سعی دارم فوتبال بانوان پیشرفت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان بانوان آسیا در فصل 25-2024 اخیرا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در کوالالامپور برگزار شد و تیم فوتبال خاتون بم تنها نماینده ایران در این رقابت ها در مرحله انتخابی با تیم های کیچی هنگ کنگ و رویال تیمفو کالج بوتان همگروه شد.

شاگردان مرضیه جعفری در صورت صدرنشینی در این گروه راهی لیگ قهرمانان بانوان می شوند و در مرحله گروهی باید به مصاف ملبورن سیتی استرالیا، کایا ایلویلوی فیلیپین و کالج آف آسیان اسکالرز تایلند بروند.

مرضیه جعفری سرمربی تیم خاتون بم در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین وضعیت شاگردانش برای حضور در این دوره از مسابقات اظهار کرد: تمرینات تیم را از دوم مرداد آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم با آمادگی مطلوبی در این رقابت ها حضور پیدا کنیم.


برچسب ها: فوتبال - بانوان - فوتبال بانوان - لیگ قهرمانان - لیگ قهرمانان بانوان آسیا - کنفدراسیون فوتبال آسیا - باشگاه های
آخرین اخبار سرویس:

نگاهم به فوتبال رنگی نیست/ هدف ما پیشرفت فوتبال بانوان است

نگاهم به فوتبال رنگی نیست/ هدف ما پیشرفت فوتبال بانوان است