مطالب مرتبط:
اجرای 21 طرح صنعتی در شهرستان مهاباد
اجرای طرح هادی بافت با ارزش در سه روستای همدان
تاثیر سبک معماری روستاها در اجرای طرح هادی
18 روستای شهرستان سقز نیازمند اجرای طرح آبرسانی
اجرای 130 طرح عمرانی در شهرستان قرچک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 10:452024-08-04اقتصادي

توسعه، پیشرفت و آبادانی روستا های شهرستان تکاب با اجرای طرح هادی در روستا ها


با اجرای طرح هادی در بیش از 13 روستای شهرستان تکاب طی سالجاری شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی روستا ها و رونق اقتصادی آن بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،اسماعیل حیدری آزاد فرماندار تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: 5 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف عمرانی و برای رفع محرومیت ها علی الخصوص محرومیت های ساختاری که شهرستان سال های متمادی از آن رنج می برد جذب و هزینه شده است.

حیدری آزاد افزود: بحث آسفالت معابر و طرح هادی روستایی از جمله طرح هادی روستای شیرمرد با مشارکت معدن طلای آقدره و تأمین قیر مورد نیاز از سوی دولت و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکاب در حال اجراست.

ابراهیم زاده مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: آسفالت ریزی معابر روستایی با مساحتی بالغ بر 70 هزار متر مربع در روستا های بخش مرکزی و تخت سلیمان در حال اجراست.

ابراهیم زاده افزود: جدول گذاری، اجرای دیواره حائل، شبکه بندی آب های سطحی و آسفالت معابر در بیش از 13 روستای تکاب طی سالجاری انجام شده است.

شهرام حیدری مسؤل فنی معدن طلای آقدره تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: بر اساس طرح مسؤلیت اجتماعی معدن و بمنظور ارتقاء پیشرفت و آبادانی روستا ها آسفالت


برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - روستا - خبرگزاری صدا و سیما - بنیاد مسکن انقلاب - طرح هادی - پیشرفت و آبادانی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

توسعه، پیشرفت و آبادانی روستا های شهرستان تکاب با اجرای طرح هادی در روستا ها

توسعه، پیشرفت و آبادانی روستا های شهرستان تکاب با اجرای طرح هادی در روستا ها