مطالب مرتبط:
آمادگی ها در اسراییل برای حمله احتمالی ایران و حزب الله لبنان : تبدیل پارکینگ زیرزمینی به پناهگاه / ایجاد بانک خون در زیرزمین / به روزسازی آژیر خطر/ بانک اسراییل: پول نقد کافی موجود است / شهردار اسراییلی : از اضطراب نمی توانم بخوابم
نتانیاهو: با طناب مرگی روبه رو هستیم که ایران می خواهد آن را بر گردن ما بگذارد/ می توانیم همزمان از خود در برابر حماس، حزب الله، انصارالله یمن و ایران دفاع کنیم
ادامه گمانه زنی رسانه ها در مورد زمان حمله ایران و حزب الله به اسراییل!
سیدحسن نصرالله: ایران و حزب الله هر دو پاسخ اسراییل را خواهند داد/ اسراییل منتظر است
شبکه 13 اسراییل: رهبران ایران، حزب الله و حماس بر ما پیروز شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 12:252024-08-09بين الملل

جلسه صهیونیست ها از ترس ایران و حزب الله در زیرزمین برگزار شد


رسانه عبری فاش کرد که سران رژیم اشغالگر به دلیل نگرانی از حمله احتمالی ایران یا حزب الله، جلسه کابینه امنیتی را در یک پناهگاه زیرزمینی برگزار کرده اند.

- رسانه عبری فاش کرد که سران رژیم اشغالگر به دلیل نگرانی از حمله احتمالی ایران یا حزب الله، جلسه کابینه امنیتی را در یک پناهگاه زیرزمینی برگزار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سران رژیم اشغالگر به دلیل نگرانی از حمله تلافی جویانه ایران یا جنبش های مقاومت منطقه، جلسه کابینه امنیتی خود را در یک پناهگاه زیرزمینی برگزار کردند.

رسانه های عبری گزارش دادند جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در مرکز فرماندهی زیرزمینی ارتش صهیونیستی برگزار شده است، اتاقی که به گودال معروف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المیادین، آخرین باری که جلسه کابینه امنیتی در این پناهگاه زیرزمینی برگزار شد، به 13 آوریل 2023 برمی گردد، یعنی زمانی که ایران در پی حمله صهیونیست ها به کنسولگری تهران در دمشق، با صدها موشک و پهپاد به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی حمله کرد.

پس از آنکه رژیم صهیونیستی شهید اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس را در تهران و فواد شکر فرمانده ارشد حزب الله را در بیروت ترور کرد، ایران و حزب الله لبنان وعده انتقامی سخت را داده اند.


برچسب ها: کابینه امنیتی - جلسه کابینه - زیرزمین - زیرزمینی - برگزار - رژیم اشغالگر - امنیتی
آخرین اخبار سرویس:

جلسه صهیونیست ها از ترس ایران و حزب الله در زیرزمین برگزار شد

جلسه صهیونیست ها از ترس ایران و حزب الله در زیرزمین برگزار شد