مطالب مرتبط:
معرفی برترین های کشتی فرنگی باشگاه های کشور در مبارکه
فعالیت 170 گروه پژوهشی در مراکز جهاددانشگاهی کشور
جهاددانشگاهی مرجع تایید مراکز نوآوری کشور است
استاندار خراسان رضوی: پروژه های مهم ملی در ارتباط با زائر و زیارت در دستور کار مجلس قرار گیرد
تیم ملی فوتسال بانوان کاندیدای برترین تیم جهان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 15:252024-07-31سياسي

سامانه 122 یزد در شمار برترین مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان کشور


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت آبفای کشور: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (سامانه 122) جزو سه مرکز برتر کشور است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، مهدی بختی در حاشیه مانور تاب آوری و استقامت مراکز تماس در شرکت آبفای یزد گفت: شرکت آبفای یزد جزو سه شرکت برتر کشور در زمینه کاهش مدت زمان رسیدگی به حوادث در حوزه استحفاظی است و مرکز ارتباط با مشتریان استان یزد می تواند الگویی برای سراسر کشور باشد.

وی به برگزاری مانور تاب آوری و استقامت مراکز تماس هم اشاره کرد و گفت: این مانور با هدف ارزیابی میزان چالاکی و سازگاری نیرو ها با شرایط بحرانی و پیاده سازی آن در واقعیت برگزار شد.


برچسب ها: ارتباط - مشتریان - کشور - برگزار - شرکت - مانور - مراکز
آخرین اخبار سرویس:

سامانه 122 یزد در شمار برترین مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان کشور

سامانه 122 یزد در شمار برترین مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان کشور