مطالب مرتبط:
هدیه ویژه میکا ریچاردز در نقش بابانوئل به تیری آنری
عرضه رمان «سلام غریبه» در کتابفروشی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 10:052024-08-14فرهنگي

ترجمه «بابانوئل» به کتابفروشی ها آمد


کتاب «بابانوئل» با بازنویسی میخاییل آلکساندرویچ بولاتوف و ترجمه فریبا صفرپور توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب بابانوئل با بازنویسی میخاییل آلکساندرویچ بولاتوف و ترجمه فریبا صفرپور توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب بابانوئل ، بازنویسی میخاییل آلکساندرویچ بولاتوف به تازگی با ترجمه فریبا صفرپور توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

داستان کتاب بابانوئل درباره دخترکی است که نامادریش در زمستان او را به جنگل دنبال هیزم می فرستد تا از شر دخترخوانده خود خلاص شود، ولی دخترک در جنگل با بابانوئل روبرو می شود و بابانوئل وقتی ماجرا را می شنود به او صندوقی از هدایای گران قیمت می دهد و او را راهی خانه می کند و دخترک نجات می یابد و در نهایت هم با جوان خوش قلب آهنگری ازدواج می کند.

داستان عامیانه بابانوئل برگرفته از داستان های عامیانه است که در این کتاب می خوانید و برگرفته از مجموعه کتاب های کتاب پشت کتاب از زبان روسی به فارسی ترجمه شده است.

تصویرگری این کتاب توسط تاتیانا ماورینا انجام شده است.

مجموعه کتاب های قصه عامیانه روسی 11 جلد است که تاکنون 5 جلد از این مجموعه با عناوین: روباه و دمپایی حصیری ، قرقاول ترنتی ، قصه های آلیونوشکا ، سُم نقره ای و بابانوئل منت


برچسب ها: بابانوئل - انتشارات سروش - بازار نشر - انتشارات - ترجمه - کتاب - صفرپور
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه «بابانوئل» به کتابفروشی ها آمد

ترجمه «بابانوئل» به کتابفروشی ها آمد