مطالب مرتبط:
تغییر ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته
تغییر ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته
ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته تغییر کرد
شدت گرفتن باد های 120 روزه در شمال سیستان و بلوچستان
آغاز انسداد سه روزه محور کندوان برای عملیات راهداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-11سياسي

هفته کاری چهار روزه را فراموش کنید


هفته کاری کوتاه تر، بزرگترین حامی خود را پیدا کرد، زیرا یکی از ثروتمندترین مردان جهان می گوید که فناوری می تواند این مورد را محقق کند.

- هفته کاری کوتاه تر، بزرگترین حامی خود را پیدا کرد، زیرا یکی از ثروتمندترین مردان جهان می گوید که فناوری می تواند این مورد را محقق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیا می توانیم رویای تغییر پنج روز کاری هفته را با هفته چهار روزه محقق کنیم؟ بر اساس مصاحبه اخیر با بیل گیتس، ممکن است به این موفقیت دست یابیم.

از آنجایی که جنبش چهار روزه هفته کاری شتاب بیشتری می گیرد، این سوال وجود دارد که با آزمایش های موفق فراوانی که اعتماد به این طرح را تقویت می کند، آیا هفته کاری آینده سه روزه خواهد بود؟ گیتس احتمال هفته کاری کوتاه تر را به کمک هوش مصنوعی پیش بینی می کند اگرچه در برخی نقاط جهان، هفته کاری در حال افزایش است و به تازگی یونان هفته ای 6 روزه را معرفی کرده است و کره جنوبی نیز در برخی از صنایع از آن پیروی می کند.

بیل گیتس در مورد هفته کاری سه روزه اظهار کرد افزایش وابستگی به فناوری به این معنی است که ما می توانیم به عنوان جامعه، به جایی برسیم که در آن یک هفته کاری سه روزه محتمل باشد.

گیتس با بیان اینکه ماشین ها می توانند کارهای روزمره مانند تهیه غذا و چیزهای دیگر را انجام دهند چنین می گوید اگر در نهایت به جامعه ا


برچسب ها: ثروتمندترین مردان جهان - هفته - ثروتمندترین - روزه - بزرگترین - کوتاه - محقق
آخرین اخبار سرویس:

هفته کاری چهار روزه را فراموش کنید

هفته کاری چهار روزه را فراموش کنید