مطالب مرتبط:
آشوب و بزن بزن در سراسر انگلیس؛ مهاجرستیزان ناگهان شوریدند!
ادامه آشوب در انگلیس؛ بازداشت بیش از 150 نفر + تصاویر
خانواده کارکنان سفارت انگلیس از لبنان خارج شدند
تداوم آشوب ها در بریتانیا
خانواده کارکنان سفارت انگلیس از لبنان خارج شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-05بين الملل

ادامه آشوب راستگراها در انگلیس


نخست وزیر بریتانیا حوادث پس از واقعه حمله با چاقو به یک کلاس آموزش رقص در کشورش را که منجر به کشته شدن سه کودک شد «خشونت طلبی و اوباشگری راست افراطی» خواند و محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، نخست وزیر بریتانیا صحنه های آشوبی که پس از وقوع حادثه چاقوکشی رخ داد را به عنوان اعمال یک اقلیت کوچک و بی فکر توصیف کرده و نفرت راست گرایان افراطی را محکوم کرد.

نخست وزیر بریتانیا حوادث پس از واقعه حمله با چاقو به یک کلاس آموزش رقص در کشورش را که منجر به کشته شدن سه کودک شد خشونت طلبی و اوباشگری راست افراطی خواند و محکوم کرد.

به گفته کی یر استارمر صحنه های آشوب و خشونت در پی وقوع این حوادث، نتیجه رفتار یک اقلیت کوچک و بی مغز است و هر گونه نفرت پراکنی از سوی راست گرایان افراطی باید فورا پایان یابد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های داخلی بریتانیا، دولت این کشور برای بررسی وقایع خشونت آمیز اخیر و یافتن راه های مهار گسترش آن، قرار است امروز دوشنبه، 5 اوت 2024 در قالب نشست کمیته اضطراری موسوم به جلسه کبری تشکیل جلسه دهد.

نخست وزیر بریتانیا روز یکشنبه در اظهاراتی، وعده داد که دولتش هر آنچه که برای بازداشت و محاکمه اوباش ها لازم باشد را انجام خواهد داد.


برچسب ها: نخست وزیر بریتانیا - بریتانیا - نخست وزیر - افراطی - حمله با چاقو - خشونت - اوباشگری
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آشوب راستگراها در انگلیس

ادامه آشوب راستگراها در انگلیس