مطالب مرتبط:
گلبالیست نابینای اردبیل راهی پارالمپیک 2024 پاریس شد
دسته کاروان اسرا کربلا در قم
مصائب کاروان اسرای کربلا
شورای شهر اردبیل زیر بار محدودیت ارتفاع نمی رود
نمایشگاه صنایع دستی در اردبیل گشایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 15:002024-08-09ورزشي

کاروان «رهسپاران عصر ظهور» اردبیل راهی کربلا شد


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از اعزام 126 نفر از عوامل اجرایی خانه های امداد در طرح تحول و توانمندسازی 2020 محلات کم برخوردار در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» به کربلای معلی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از اعزام 126 نفر از عوامل اجرایی خانه های امداد در طرح تحول و توانمندسازی 2020 محلات کم برخوردار در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور به کربلای معلی خبر داد.

علیرضا حسین نژاد 19 مرداد در حاشیه مراسم اعزام این زائران حسینی، اظهار کرد: سه کاروان رهسپاران عصر ظهور از استان اردبیل راهی کربلای معلی می شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب این کاروان ها، 126 نفر از عوامل اجرایی خانه های امداد راهی کربلا می شوند، افزود: این زائران حسینی به مدت سه روز در نجف اشرف و سه روز نیز در کربلای معلی به زیارت خواهند پرداخت.

حسین نژاد در ادامه سخنان خود بیان کرد: طرح 2020 با محوریت توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محله کم برخوردار در کشور در حوزه های فرهنگی، مسکن، اشتغال، تحصیلات، سلامت، خوراک، پوشاک و ورزش در دستور ستاد توانمندسازی محلات قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: عوامل اجرایی خانه های امداد، ضمن شناسایی مشکلات و انتقال به نهادهای مسئول و دستگاه های اجرایی، در رفع مسایل و چالش های محله نیز مشارکت


برچسب ها: کربلای معلی - استان اردبیل - مدیرکل کمیته امداد - کربلا - اردبیل - کاروان - امداد
آخرین اخبار سرویس:

کاروان «رهسپاران عصر ظهور» اردبیل راهی کربلا شد

کاروان «رهسپاران عصر ظهور» اردبیل راهی کربلا شد