مطالب مرتبط:
تشدید نظارت ها در محرم/ یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد نابود شد
معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد
خبرخوب پزشکی ;افتتاح مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مرکز نوآوری گوارش و کبد و مرکز رشد فناوری های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
فعالیت هسته های فناور در پژوهشکده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 18:152024-07-28پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی مشهد یک تن مواد غذایی فاسد را نابود کرد


مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در دهه نخست محرم امسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه شناسایی، جمع آوری و نابود شده است.

  دکتر فرشید وفا افزود: 470 کیلوگرم از مواد غذایی غیر بهداشتی شناسایی شده مربوط به شهر مشهد و بقیه مرتبط با سایر شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی است.

  وی ادامه داد: در این بازه زمانی پنج هزار و 544 بازدید بهداشتی و نظارتی از مساجد، تکایا، هیأت های مذهبی، حسینیه ها، محل های برگزاری مراسم، موکب ها و ایستگاه های صلواتی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که 2 هزار و 128 مورد از این بازدیدها در شهر مشهد صورت گرفته است.

  مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: 360 بازرس سلامت محیط این دانشگاه در امر کنترل و نظارت همکاری دارند که در این مدت 98 بازدید مشترک نیز با همکاری سایر سازمان ها انجام شده است.

  وی افزود: همچنین در این بازه زمانی 2 هزار و 190 بازدید از توزیع نذورات مربوط به مراسم سوگواری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

  وفا گفت: در این بازدیدها در مجموع پنج هزار و 210 مورد کلرسنجی، 179 مورد نمونه برداری آب شرب، سه هزار و 324 مورد سنجش مواد غذایی و 406 تذکر کتبی نیز صادر شده و موارد تخلف به


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم - دانشگاه - علوم پزشکی - سلامت محیط و کار
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد یک تن مواد غذایی فاسد را نابود کرد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد یک تن مواد غذایی فاسد را نابود کرد