مطالب مرتبط:
عزم جدی دولت سیزدهم در اجرایی شدن منطقه آزاد اینچه برون
ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه سیستان کاهش یافت
ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه سیستان کاهش یافت
تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی دماوند
توسعه کشت دوم در اراضی کشاورزی گیلان با رویکرد علمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-01سياسي

تور بازرسی کیفی حدنگاری اراضی کشاورزی به صورت منطقه ای اجرایی می شود


طبق اعلام معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تور بازرسی کیفی حدنگاری اراضی کشاورزی به صورت منطقه ای در تمامی استان های کشور طی یک ماه آینده اجرایی می شود.

- ایسنا/کرمان طبق اعلام معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تور بازرسی کیفی حدنگاری اراضی کشاورزی به صورت منطقه ای در تمامی استان های کشور طی یک ماه آینده اجرایی می شود.

حسن بابایی روز گذشته در یکصد و بیستمین نشست شورای تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که به میزبانی اداره کل ثبت کرمان برگزار شد، اظهار کرد: اولین تور بازرسی کیفی حدنگاری اراضی کشاورزی در خراسان رضوی از یازدهم مردادماه آغاز می شود تا ضمن بررسی حدنگاری های انجام شده، قصور موجود شناسایی و رفع شود.

وی ضمن محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه، عنوان کرد: سکوت سازمان ملل نشان می دهد عزم جهانی نیز برای برخورد با این رژیم وجود ندارد.

به اعتقاد معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ایده بسیار خوبی است که مدیران و معاونین را به صورت مرتب ارزیابی و کارنامه عملکردی صادر کنیم و این کارنامه ها مبنای انتصابات مدیران قرار گیرد.

براساس اعلام بابایی، در شهریورماه امسال همایش ماندگاری برای تقدیر از نقشه برداران برتر در سطح کشور خواهیم داشت و در این همایش از 100 نف


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - اراضی کشاورزی - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - حدنگاری - معاون قوه قضاییه - سازمان ثبت
آخرین اخبار سرویس:

تور بازرسی کیفی حدنگاری اراضی کشاورزی به صورت منطقه ای اجرایی می شود

تور بازرسی کیفی حدنگاری اراضی کشاورزی به صورت منطقه ای اجرایی می شود