مطالب مرتبط:
انجام مطالعات و پیشنهاد تکمیل تقاطع های غیر همسطح شبکه معابر شهر تهران
هوای تهران برای گروههای حساس ناسالم شد
ابوترابی فرد: تل آویو بداند، زمین و زمانِ تنبیهِ پشیمان کننده را تهران تعیین می کند
تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
تا رونالدو به تهران بیاید پرسپولیس، پرسپولیس شده است/ گروه آسیایی پرسپولیس، گروه مرگ است/ این تیم با یک علی دایی کامل می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 08:502024-08-17اجتماعي

انجام مطالعات و پیشنهاد تکمیل تقاطع های غیر همسطح معابر تهران


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از انجام مطالعات و پیشنهاد تکمیل تقاطع های غیر همسطح شبکه معابر پایتخت خبر داد.

- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از انجام مطالعات و پیشنهاد تکمیل تقاطع های غیر همسطح شبکه معابر پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهریار افندیزاده با اشاره به توسعه متوازن شبکه حمل و نقل همگانی و شبکه معابر شهری به عنوان راه حل مناسبی برای کاهش ترافیک گفت: رفع گره های کور ترافیکی شهر تهران علاوه بر این که باعث بهبود تردد وسایل نقلیه شخصی می شود، در بهبود تردد وسایل حمل و نقل همگانی تاثیر به سزایی دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تاکید بر مطالعات جامع شبکه معابر به عنوان یکی از محورهای طرح جامع حمل ونقل شهر تهران افزود: زمان تاخیر در شهر تهران حدود 40 درصد از زمان سفر شهروندان را شامل می شود و آنچه مسلم است کاهش تاخیر در تقاطع ها علاوه بر پیشگیری از اتلاف وقت، باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش شاخص های آلودگی هوا می شود.

افندیزاده همچنین افزود: در این مطالعه پس از بررسی طرح تفصیلی شهرسازی تهران، پیشنهادهای مناطق 22 گانه شهرداری تهران، سازمان فنی و عمرانی، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و طرح سابق جامع حمل و نقل، پتانسیل ساخت تعداد 111 تقاطع غیر همسطح در سطح شهر ته


برچسب ها: سازمان حمل و نقل و ترافیک - شهر تهران - سازمان حمل و نقل - حمل و نقل - شبکه معابر - تهران - ترافیک
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات و پیشنهاد تکمیل تقاطع های غیر همسطح معابر تهران

انجام مطالعات و پیشنهاد تکمیل تقاطع های غیر همسطح معابر تهران