مطالب مرتبط:
از سیدعباس صالحی تا انتظامی؛ گزینه های وزارت ارشاد را بشناسید
یکی از گزینه های وزارت ارشاد انصراف داد
صالحی از حضور در وزارت ارشاد انصراف داد + متن نامه
گزینه جدی وزارت ارشاد دولت چهاردهم انصراف داد
چرا مسجد جامعی نمی تواند گزینه نهایی وزارت ارشاد باشد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 11:202024-07-25فرهنگي

سیدعباس صالحی از گزینه وزارت ارشاد انصراف داد


سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم که به عنوان یکی از گزینه های وزارت ارشاد در دولت چهاردهم مطرح بود، انصراف داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نام سیدعباس صالحی در روزهای اخیر در گمانه زنی ها درباره گزینه های پیشنهادی برای وزارت ارشاد به چشم می خورد؛ سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد دولت دوازدهم ظاهرا نفر اول انجمن ها و صنوف و چهره های فرهنگی هنری در معرفی به کمیته فرهنگی انتخاب وزیر دولت پزشکیان بود.

حالا در فضای مجازی و رسانه های متعدد نامه ای منسوب به او خطاب به رییس این کمیته، مبنی بر انصراف از گزینه وزارت ارشاد، منتشر شده است.

متن این پیام که بازتاب گسترده ای در رسانه ها و در میان اهالی فرهنگ و هنر داشته، به این شرح است: برادر گرامی جناب آقای تابش رییس محترم کمیته انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم با تقدیم سلام و احترام اطلاع دادید که کمیته انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فهرست نامزدهای آن وزارتخانه، نام اینجانب را نیز قرار داده است.

ضمن سپاس ویژه از حسن نظر اعضای محترم کمیته، و نیز احزاب و صنوف و انجمن ها و تشکل هایی که با معرفی اینجانب حسن اعتماد خویش را ابراز داشته اند، مستدعی است، اعضای فرهیخته آن کمیته معذوریت قطعی اینجانب را پذیرا باشند.


برچسب ها: سیدعباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - ارشاد - وزیر فرهنگ و ارشاد - سیدعباس
آخرین اخبار سرویس:

سیدعباس صالحی از گزینه وزارت ارشاد انصراف داد

سیدعباس صالحی از گزینه وزارت ارشاد انصراف داد