مطالب مرتبط:
آغاز عملیات محله اربعینی در 21 شهرستان کشور
آغاز عملیات ساخت مرکز «خامه دوزی» در شهرستان نیمروز
آغاز عملیات ساخت مرکز خامه دوزی در شهرستان نیمروز
یک مقام وزارت بهداشت: در 250 شهرستان گروه مقابله با سقط جنین داریم/ 60 درصد مادران بعد از اصلاح ذهنیت، از سقط منصرف می شوند/ آغاز فعالیت گروه نفس از خراسان رضوی و در شهر مشهد بوده که با حمایت بسیج جامعه پزشکی شکل گرفته است
آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای پشتکوه مهدی شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 11:002024-07-28سياسي

آغاز عملیات محله اربعینی در 21 شهرستان کشور


از آغاز عملیات محله اربعینی خبر داد و اظهار داشت: همان طور که در شعار این عملیات نیز آمده است، در صدد استفاده از فناوری های اربعینی در مقاومت و پیشرفت محله ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نیما کریمی مسئول دفتر شبکه راهیاری بنیاد هدایت، از آغاز عملیات محله اربعینی خبر داد و اظهار داشت: همان طور که در شعار این عملیات نیز آمده است، در صدد استفاده از فناوری های اربعینی در مقاومت و پیشرفت محله ها هستیم.

وی در توضیح جزییات این عملیات گفت: شبکه راهیاری بنیاد هدایت در ضمن عملیات محله اربعینی در 483 شهرستان کشور حاضر می شود و در طی یک جلسه نیم روزه با مدیر اداره تبلیغات اسلامی آن شهرستان، در خصوص تدوین سند آموزشی و توانمندسازی گف وگو می شود.

همچنین داده ها و اطلاعات مساجد هر شهرستان به روز رسانی و طبقه بندی خواهد شد.

مسئول دفتر شبکه راهیاری بنیاد هدایت پیرامون نحوه طبقه بندی مساجد کشور، خاطرنشان کرد: در این طرح مساجد بر اساس فعالیت ها و ویژگی ها و ظرفیت هایی که دارند به مساجد الگو، شاخص، پویا، فعال و دایر دسته بندی می شوند.

حجت الاسلام کریمی برگزاری 600 نشست نیم روزه توانمندسازی را از دیگر برنامه های شبکه راهیاری در این عملیات، عنوان کرد و گفت: این سلسله نشست ها برای 8 الی 10 هزار امام محله و تیم های آنان یعنی کنشگران مسج


برچسب ها: عملیات - استفاده از فناوری - بنیاد هدایت - شهرستان - محله - طبقه بندی - بنیاد
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات محله اربعینی در 21 شهرستان کشور

آغاز عملیات محله اربعینی در 21 شهرستان کشور