مطالب مرتبط:
رونق دوباره فروش کد ملی ؛ 500 میلیون تومان برای واردات یک خودرو
در این 13 محله تهران با 500 میلیون خانه رهن کنید+ جدول
اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری در استان سمنان
 فروش کد ملی برای واردات خودروهای کارکرده / 500 میلیون ناقابل!
قیمت نجومی فروش کد ملی برای واردات خودرو | قیمت به 500 میلیون تومان رسید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 22:452024-07-29سياسي

طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار در حال اجرا است


فاز دوم طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار در راستای ظرفیت سازی اجتماعی سازمان بهزیستی در 18 استان کشور در حال پیگیری و اجرا است.

- بوشهر- رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: فاز دوم طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار در راستای ظرفیت سازی اجتماعی سازمان بهزیستی در 18 استان کشور در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد قادری دوشنبه شب در نشست طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار تنگستان عنوان داشت: در راستای ظرفیت سازی اجتماعی سازمان بهزیستی در 18 استان کشور برای دومین بار در کشور، فاز 2 طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار در حال پیگیری و اجرا است.

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: هدف از ایجاد این سکوی هم سو استراتژیک و هم راستایی دستگاه ها، نهادها و گروه های مردم پایه با سازمان بهزیستی است.

وی در ادامه افزود: این طرح که با حضور دستگاه های مختلف به منظور گره گشایی از جامعه هدف بهزیستی ایجاد شده تا بتوانند مشکلات جامعه هدف این سازمان از جمله بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و دیگر مدد جویان تحت پوشش برطرف شود.

قادری اضافه کرد: نکته ای که اهمیت دارد این است که ما تکافل اجتماعی را پیگیری می کنیم و به جای اینکه مردم به صورت موضوعی به دستگاه ها و بهزیستی مراجعه کنند ما مراجع


برچسب ها: سازمان بهزیستی - رییس سازمان بهزیستی کشور - رییس سازمان بهزیستی - سازمان بهزیستی کشور - کم برخوردار - بهزیستی - نشست صمیمی
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار در حال اجرا است

طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار در حال اجرا است