مطالب مرتبط:
توان ساخت پالایشگاه بومی توسط پارک علم و فناوری خراسان رضوی
برگزاری سمینار علمی و تجربی خانه های بوم گردی کشور درخراسان جنوبی
پیشرفت 75 درصدی پروژه های «الگوی خدمت» در محور های منتخب منطقه 15
ضرورت تعیین الگوی مصرف برق برای بخش تجاری
بانک تجارت بازار تاریخی خوی طبق الگوی معماری سنتی مرمت می شود 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 18:502024-08-18دانش

نقشه جامع علمی کشور باید الگوی حکمرانی علم و فناوری باشد


معاون آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نقشه جامع علمی کشور باید به عنوان یک سند بالادستی الگوی حکمرانی علم و فناوری باشد.

- ایسنا/اردبیل معاون آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نقشه جامع علمی کشور باید به عنوان یک سند بالادستی الگوی حکمرانی علم و فناوری باشد.

غلامرضا سلیمی امروز (28 مرداد ماه) در نشست تخصصی روزآمدسازی نقشه علمی کشور در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به چیستی، چرایی و چگونگی حکمرانی علم و فناوری در اردبیل، گفت: نقشه جامع علمی کشور باید به عنوان یک سند بالادستی الگوی حکمرانی علم و فناوری باشد.

او با بیان اینکه حلقه مفقوده ما الگوی حکمرانی است، ادامه داد: در هیئت های اندیشه ورز استانی، شرکت های دانش بنیان و سایر ذی نفعان حضور دارند و این افراد را در بازنگری آیین نامه ستاد علم و فناوری دخیل کرده ایم.

وی با بیان اینکه نقشه جامع علمی کشور در هر محیطی می تواند متفاوت معنا شود، بیان کرد: فراخوان همایش الگوی حکمرانی تمدن علم و فناوری در هفته های آینده منتشر می شود و انتظار می رود این همایش در استان ها برگزار شود و در اختتامیه همایش ملی نیز از استان های برتر تقدیر خواهد شد.


برچسب ها: علم و فناوری - نقشه جامع علمی کشور - فناوری - شورای عالی انقلاب فرهنگی - حکمرانی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جامع علمی کشور باید الگوی حکمرانی علم و فناوری باشد

نقشه جامع علمی کشور باید الگوی حکمرانی علم و فناوری باشد