مطالب مرتبط:
معاون استاندار بوشهر: برخورد با سرشبکه های کودکان کار در بوشهر آغاز شد
ساماندهی شناورهایی فاقد هویت در سواحل استان بوشهر
شناورهای بی هویت در آب های استان بوشهر ساماندهی می شوند
وزیر پیشنهادی کار پاکدست و محرومیت گرا است/ نمایندگان با رای اعتماد به میدری با پزشکیان را همکاری کنند
ادارات کدام استان پنجشنبه تعطیل هستند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 17:352024-08-21سياسي

ادارات بوشهر در ساماندهی متکدیان و کودکان کار همکاری کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط استان بوشهر در زمینه ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابان ضروری است.

- بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط استان بوشهر در زمینه ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات بعد از ظهر چهارشنبه در کمیته ساماندهی متکدیان و کودکان کار استان بوشهر اظهار داشت: همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط استان بوشهر در زمینه ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابان ضروری است و باید در جهت حل این موضوع با جدیت به وظایف خود عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با برشمردن مسائل و مشکلات ناشی از پدیده تکدیگری تصریح کرد: حل موضوع تکدیگری منوط به استفاده بیشتر از ظرفیت دستگاه های اجرایی و همکاری آن ها با این کمیته است.

وی گفت: فرهنگ سازی و نحوه کمک رسانی به افراد نیازمند، نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما در زمینه ساماندهی متکدیان و کودکان کار بسیار مؤثر است.

پورات عنوان کرد: در برنامه ریزی کوتاه مدت با همکاری و حمایت مشارکت های اجتماعی در نظر داریم در مرحله نخست اقداماتی در زمینه ساماندهی کودکان کار انجام دهیم که تغییر چهره شه


برچسب ها: ساماندهی متکدیان - کودکان کار و خیابان - دستگاه های اجرایی - کودکان کار - بوشهر - استان بوشهر - استاندار بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

ادارات بوشهر در ساماندهی متکدیان و کودکان کار همکاری کنند

ادارات بوشهر در ساماندهی متکدیان و کودکان کار همکاری کنند