مطالب مرتبط:
«نظام دوری» در 100 کلاس استان همدان اجرا می شود
تحقق بیش از 100 درصدی تعهد اشتغال در استان یزد/رتبه اول یزد در اشتغالزایی فارغ التحصیلان
شورای شهر 400 تا 500 میلیون تومان را به تجهیز خانه مطبوعات استان قزوین اختصاص دهد
تغییر پایان کار ادارات استان مرکزی در روزهای پایانی هفته
کاهش ساعت کاری ادارات استان مرکزی به دلیل گرمای هوا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 09:352024-07-31سياسي

اختصاص 100 سهمیه استخدامی طرح شهید زین الدین به استان مرکزی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین در استان گفت: سهمیه استان در این طرح 100 نفر بود که بیش از 300 نفر در این آزمون شرکت کردند.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین در استان گفت: سهمیه استان در این طرح 100 نفر بود که بیش از 300 نفر در این آزمون شرکت کردند.

نوربخش عسکری، دهم مردادماه در حاشیه شورای راهبری تحول اداری استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین جلسه شورای راهبری تحول اداری استان تشکیل شد که وظیفه اش رصد نظام اداری استان و بررسی موارد مرتبط با نظام اداری است.

وی افزود: در گذشته شورای راهبری توسعه مدیریت استان را داشتیم که طبق بخشنامه جدید، عنوان، اعضا و شرح وظایف آن تغییر کرده و به این شکل تغییر کرده است تا رصد، ارزیابی و نظارت مسائل مرتبط با نظام اداری را انجام دهد.

عسکری با اشاره به معرفی دستگاه های برتر طبق ارزیابی عملکرد سال 1402 در جشنواره شهید رجایی گفت: 56 دستگاه اجرایی استان در این ارزیابی مشارکت داشتند که از بهمن سال گذشته ارزیابی ها شروع شد و در تیرماه نتایج اعلام شد و در 6 گروه، دستگاهی که بالاترین امتیاز را اخذ کرد معرفی شد.


برچسب ها: استان - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - استان مرکزی - شهید زین الدین - شورای راهبری - رییس سازمان مدیریت - آزمون استخدامی
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 سهمیه استخدامی طرح شهید زین الدین به استان مرکزی

اختصاص 100 سهمیه استخدامی طرح شهید زین الدین به استان مرکزی