مطالب مرتبط:
انتخاب رییس جدید هیات دوچرخه سواری استان اردبیل
برگزاری همایش دوچرخه سواری دختران در اسدآباد
اعرام تیم ملی دوچرخه سواری به مسابقات جهانی سوییس
همایش دوچرخه سواری دختران در اسدآباد
معرفی 47 انیمیشن سریالی جذاب برای رده سنی بزرگسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 19:202024-08-11ورزشي

توجه ویژه فداراسیون دوچرخه سواری به استعدادیابی و رده های سنی پایه


رییس فدراسیون دوچرخه سواری جوان گرایی و معرفی نسل جدید را یکی از اولویت های این فدراسیون دانست و گفت: برای اینکه دوچرخه سواری ایران در میادین بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد و به جایگاه حقیقی خود برسد فدارسیون دوچرخه سواری توجه ویژه ای به استعدادیابی .

- ایسنا/اردبیل رییس فدراسیون دوچرخه سواری جوان گرایی و معرفی نسل جدید را یکی از اولویت های این فدراسیون دانست و گفت: برای اینکه دوچرخه سواری ایران در میادین بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد و به جایگاه حقیقی خود برسد فدارسیون دوچرخه سواری توجه ویژه ای به استعدادیابی و رده های سنی پایه خواهد داشت.

رسول اسدی امروز، 21 مرداد در جلسه مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان اردبیل با بیان اینکه دوچرخه سواری کشور رو به رشد است، اضافه کرد: در مسابقات دوچرخه سواری بازی های المپیک پاریس علی لبیب نماینده کشورمان مسافت 273 کیلومتری را رکاب زد و به عنوان نفر هفتاد و ششم از خط پایان عبور کرد تا به ناکامی 16 ساله رکابزنان در نرسیدن به خط پایان بازی های المپیک پایان دهد.

اسدی کسب نخستین مدال برنز توسط خانم پرتو آذر در بازی های آسیایی را هم بیانگر توسعه و رشد رشته ورزشی دوچرخه سواری ایران در سال های اخیر ذکر کرد.


برچسب ها: دوچرخه سواری - دوچرخه - سواری - رییس فدراسیون دوچرخه سواری - فدراسیون دوچرخه سواری - فدارسیون دوچرخه سواری - دوچرخه سواری ایران
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه فداراسیون دوچرخه سواری به استعدادیابی و رده های سنی پایه

توجه ویژه فداراسیون دوچرخه سواری به استعدادیابی و رده های سنی پایه