مطالب مرتبط:
بازداشت ناظر و پیمانکار شهرداری به دستور دادستان تبریز
بازداشت ناظر و پیمانکار شهرداری به دستور دادستان تبریز
بازداشت باند 15 نفره کلاهبرداران المپیک 2024
قماربازهای المپیک پاریس در تهران دستگیر شدند؛ پلیس، باند 15 نفره شرط بندها را بازداشت کرد
قمارباز های المپیک پاریس در تهران دستگیر شدند؛ پلیس، باند 15 نفره شرط بند ها را بازداشت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 15:302024-08-07حوادث

دزدهای تصادفی بازداشت شدند


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق حرفه ای که با ایجاد تصادف ساختگی اقدام به سرقت در بزرگراه ها و معابر تهران کرده بودند، خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق حرفه ای که با ایجاد تصادف ساختگی اقدام به سرقت در بزرگراه ها و معابر تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت به شیوه ایجاد تصادف ساختگی توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی ماموران گفت: اقدامات اطلاعاتی نشان داد، این افراد با ایجاد تصادفات جزیی در بزرگراه ها و خیابان های پرتردد، اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده اند.

در همین راستا نیز یکی از شاکیان این پرونده با حضور در مقر پلیسی به کارآگاهان گفت که در روز حادثه در حین رانندگی در بزرگراه شهید محلاتی تهران مورد حمله از سوی دو سارق موتورسیکلت سوار قرار گرفته و تلفن همراه، ایرپاد و عینک آفتابی اش به سرقت رفته است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و افزایش تعداد شکایت ها، پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای را آغاز کرد.


برچسب ها: پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - رییس پلیس آگاهی تهران - تصادف ساختگی - پلیس آگاهی - تهران
آخرین اخبار سرویس:

دزدهای تصادفی بازداشت شدند

دزدهای تصادفی بازداشت شدند