مطالب مرتبط:
وزارت بهداشت صلاحیت صدور مجوز به تاسیس داروخانه را تعیین می کند
وزارت بهداشت صلاحیت صدور مجوز تاسیس داروخانه را تعیین می کند
قیمت یورو امروز در بازار آزاد+جزییات
قیمت سکه و طلا در بازار آزاد 28 مرداد ماه 1403
هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مهران گشایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 16:202024-08-18اقتصادي

صدور و تمدید بیش از 44 هزار مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای


گزارش عملکرد 34 ماهه سازمان آموزش فنی و حرفه ای نشان می دهد که طی این مدت بیش از 44 هزار مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صادر و تمدید شده و بیش از 5 میلیون و 437 هزار نفر دوره آموزش ارائه شده است.

- گزارش عملکرد 34 ماهه سازمان آموزش فنی و حرفه ای نشان می دهد که طی این مدت بیش از 44 هزار مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صادر و تمدید شده و بیش از 5 میلیون و 437 هزار نفر دوره آموزش ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهارت آموزی موثرترین راه ایجاد اشتغال به شمار می رود و سرمایه گذاری در آموزش های مهارتی ضمن تربیت افراد متخصص و ماهر، نیاز بنگاه های به نیروی ماهر را برطرف می کند.

در کشور ما سازمان آموزش فنی و حرفه‏ ای به عنوان متولی ارائه آموزش ‏های مهارتی غیررسمی نقش موثری در تربیت نیروی انسانی ماهر و مورد نیاز بنگاه های اقتصادی و جذب افراد ماهر به بازار اشتغال دارد.

مقایسه گزارش عملکرد سازمان فنی و حرفه ای در دولت های دوازدهم و سیزدهم نشان می دهد که ارائه آموزش های مهارتی در دولت سیزدهم با رشد 2 برابری همراه بوده و صدور مجوز آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای افزایش قابل توجهی داشته است.

به نحوی که در دولت شهید رییسی ارائه آموزش های فنی و حرفه ای 33 درصد رشد داشت و طی این مدت بیش از 5 میلیون و 400 هزار نفر دوره آموزش ارائه شده است.


برچسب ها: فنی و حرفه ای - آموزش - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - گزارش عملکرد - آموزش فنی و حرفه ای - آموزش فنی
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید بیش از 44 هزار مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای

صدور و تمدید بیش از 44 هزار مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای