مطالب مرتبط:
هنگ کنگ در مسیر تقویت مقررات دارایی های دیجیتال
تصویب قانون تشکل های اجتماعی لازمه تقویت آنهاست
ماموریت ویژه شهاب زاهدی برای تقویت خط دفاعی باشگاه پرسپولیس
پزشکیان در دیدار مجمع نمایندگان استان های فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان: توانمندی، تخصص و سوابق مرتبط از ویژگی های وزرای پیشنهادی دولت است/ جلسات کاری با نمایندگان قبل از تشکیل رسمی دولت گواه اراده همکاری قوای مجریه و مقننه است
ماموریت ویژه شهاب زاهدی برای تقویت خط دفاعی باشگاه پرسپولیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-12بين الملل

سوییس با تقویت همکاری با ناتو، بی طرفی خود را تعدیل می کند


روزنامه چاپ سوییس گزارش داد دولت این کشور به دنبال تجدیدنظر در سیاست امنیتی خود از طریق تقویت همکاری با اتحادیه اروپا و ناتو و در عین حال، تعدیل سیاست دیرینه خود مبنی بر بی طرفی است.

- روزنامه چاپ سوییس گزارش داد دولت این کشور به دنبال تجدیدنظر در سیاست امنیتی خود از طریق تقویت همکاری با اتحادیه اروپا و ناتو و در عین حال، تعدیل سیاست دیرینه خود مبنی بر بی طرفی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سوییس با تقویت همکاری خود با اتحادیه اروپا و ناتو به دنبال تجدید نظر در سیاست امنیتی خود است، هرچند که طبق قانون اساسی کشور می بایست بی طرفی دائمی خود را حفظ کند.

طبق قانون، تعهدات سوییس شامل خودداری از درگیر شدن در جنگ، ممنوعیت ارسال تسلیحات به مناطق جنگی یا از طریق خاک خود و ارائه نیروهای مزدور به کشورهای درگیر در نبردهای مسلحانه و همچنین تضمین دفاع از خود است.

به نوشته روزنامه بلیک، وزارت دفاع فدرال به رهبری رییس جمهور سوییس در 29 اوت گزارشی از یک کمیسیون مطالعاتی ارائه خواهد کرد که قرار است در آن، توصیه هایی برای سیاست امنیتی در سال های آینده ارائه شود.

یکی از این توصیه ها افزایش همکاری با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است که به گفته این کمیسیون، توانمندی های دفاعی سوییس را تقویت می کند .


برچسب ها: تقویت همکاری - اتحادیه اروپا - بی طرفی - سوییس - سیاست - همکاری - اتحادیه
آخرین اخبار سرویس:

سوییس با تقویت همکاری با ناتو، بی طرفی خود را تعدیل می کند

سوییس با تقویت همکاری با ناتو، بی طرفی خود را تعدیل می کند