مطالب مرتبط:
خالد مشعل گزینه جانشینی هنیه کیست؟/ رییس دفتر سیاسی پیشین حماس چطور از سوء قصد اسراییلی ها در پایتخت اردن جان سالم به در برد؟
علی طیب نیا: ترور شهید هنیه هویت واقعی اسراییل را نشان داد
نگاهی به اقدامات طرح الگوی خدمت در محور منتخب بلوار شکوفه منطقه 19
دفاع مقدس ایران الگوی مقاومت بلاد اسلامی شده است
نگاهی به اقدامات طرح الگوی خدمت در محور منتخب بلوار شکوفه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 08:202024-08-02بين الملل

هنیه؛ الگوی واقعی برای مبارزان قرن 21/ ایستادگی تا پای جان


هر مصیبتی که ممکن بود بر سر یک مبارز و رهبر سیاسی بیاید، در حیات هنیه روی داد، اما نه تنها ذره ای پاس پس کشیدن از او مشاهده نشد؛ بلکه با عزمی قاطعانه تر به راه خود ادامه داد.

- هر مصیبتی که ممکن بود بر سر یک مبارز و رهبر سیاسی بیاید، در حیات هنیه روی داد، اما نه تنها ذره ای پاس پس کشیدن از او مشاهده نشد؛ بلکه با عزمی قاطعانه تر به راه خود ادامه داد.

: شهادت اسماعیل عبد السلام احمد هنیه مشهور به اسماعیل هنیه و ملقب به ابوالعبد رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، نقطه عطفی در تاریخ مبارزان فلسطینی است.

مردی که حتی تولد او در روز 23 مه سال 1963 در اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطئ غزه، تحت تاثیر ظلم و ستم صهیونیست ها بود؛ تمام حیات خود را وقف مبارزه کرد و جان ارزشمند خود را از غزه تا تهران بر دست گرفت تا تاریخ، گواه مسیر طولانی او برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسین باشد.

بگذارید از رهبری یاد کنیم که از حبس و شکنجه و تبعید تا شهادت فرزند و نوه و اعضای خانواده، هر نوع مرارتی را به جان کشید ولی هیچگاه دچار تردید نشد.

مردی که مرور حیات او، راه را برای مبارزین قرن 21 روشن می کند و او را در قامت معلمی نشان می دهد که نه تنها برای فلسطین و جهان اسلام، بلکه خطاب به همه بشریت، حرف های بسیاری برای گفتن دارد.


برچسب ها: هنیه - سیاسی - آوارگان فلسطینی - مبارزان - رییس دفتر سیاسی - اسماعیل - فلسطینی
آخرین اخبار سرویس:

هنیه؛ الگوی واقعی برای مبارزان قرن 21/ ایستادگی تا پای جان

هنیه؛ الگوی واقعی برای مبارزان قرن 21/ ایستادگی تا پای جان