مطالب مرتبط:
مرکز مردمی نفس و کار جهادی برای انصراف از سقط جنین
آمار عجیب سقط جنین در کشور/ نجات 4550 فرزند از سقط
رای پرونده علیرضا بیرانوند هنوز صادر نشده است
نورشرق: رای پرونده علیرضا بیرانوند هنوز صادر نشده است
نورشرق: رای پرونده علیرضا بیرانوند هنوز صادر نشده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 14:502024-07-30سياسي

کیفرخواست متهمین پرونده های سقط جنین های غیرقانونی صادر شد


رییس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست برای دو متهم پرونده سقط جنین های غیرقانونی و خارج از شبکه درمان در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز خبر داد.

- رییس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست برای دو متهم پرونده سقط جنین های غیرقانونی و خارج از شبکه درمان در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس از وصل گزارش ضابطین قضایی در خصوص شکل گیری باند انجام سقط جنین های غیرقانونی، رییس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست دو متهم اصلی پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، دادگستری استان فارس همکاری و تعاملات نزدیکی با مجموعه های ذیربط دارد، گفت: در این پرونده دو نفر از عوامل مرتبط با حوزه درمان با سوءاستفاده از موقعیت خود، علاوه بر خروج داروهای سقط جنین از مراکز درمانی و جعل مهر یکی از پزشکان اقدام به انجام 90 سقط جنین خارج از شبکه درمان کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه متهمین با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، تحت تعقیب مقامات قضایی قرار گرفته و هم اکنون در بازداشت به سر می برند گفت: متهمان با عناوین اتهامی سقط جنین غیر قانونی، فروش داروهای سقط جنین، جعل و فروش د


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان فارس - دادگستری استان فارس - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان - دادسرای عمومی و انقلاب - رییس کل دادگستری - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست متهمین پرونده های سقط جنین های غیرقانونی صادر شد

کیفرخواست متهمین پرونده های سقط جنین های غیرقانونی صادر شد