مطالب مرتبط:
گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و وزیر ارتباطات در مجلس/ کاظمی مخالفی نداشت
مخالفت کمیسیون فرهنگی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات
قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن درخصوص وزیر پیشنهادی ارتباطات
اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت/ گزارش تصویری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 17:552024-08-17سياسي

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از صبح امروز - شنبه - 27 مرداد 1403 خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت عصر به بررسی صلاحیت ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند.

درابتدای این جلسه احمد راستینه با اشاره به مخالفت درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با برنامه های ستار هاشمی خبر داد.

مخالفان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات *** موافقان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات *** گزارش کامل ایسنا از جلسه علنی نوبت صبح امروز و بررسی برنامه های دولت وفاق ملی با حضور رییس جمهور و نظرات موافقان و مخالفان را می توانید د


برچسب ها: وزیر پیشنهادی ارتباطات - ارتباطات و فناوری اطلاعات - بررسی صلاحیت - ارتباطات و فناوری - وزیر پیشنهادی - پیشنهادی - فناوری اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات