مطالب مرتبط:
لیست وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان برای دولت چهاردهم + اسامی
وزرای پیشنهادی پزشکیان برای دولت چهاردهم
تیم اقتصادی دولت چهاردهم زیر ذره بین؛ نگاهی به اسامی وزرای پیشنهادی پزشکیان که امروز معرفی می شوند!
مجلس چشم انتظار دولت چهاردهم؛ خبری از لیست پیشنهادی کابینه نیست
لیست غیر رسمی از وزرای انتخابی دولت چهاردهم 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-11سياسي

توضیحات قالیباف درباره زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم


رییس مجلس شورای اسلامی گفت که تمامی تلاش دولت این است که امروز تا قبل از پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لیست وزرای پیشنهادی را اعلام کند.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت که تمامی تلاش دولت این است که امروز تا قبل از پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لیست وزرای پیشنهادی را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت درباره زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار کرد: از لحاظ قانونی رییس جمهور تا روز سه شنبه (23 مردادماه) برای ارائه لیست وزرای پیشنهادی به مجلس فرصت دارد و کار خلاف قانونی انجام نداده که تاکنون اسامی را به مجلس شورای اسلامی معرفی نکرده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تمامی تلاش این است که تا قبل از پایان جلسه علنی امروز لیست وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی ارائه شود منتها دولت تا روز سه شنبه هفته جاری به صورت قانونی برای اعلام اسامی وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی فرصت دارد.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت با استناد به ماده 202 آیین نامه در تذکری اظهار کرد که فردا مهلت قانونی رییس جمهور برای معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی به اتمام می رسد و مجلس هم جلسه علنی ندارد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - وزرای پیشنهادی - شورای اسلامی - جلسه علنی مجلس شورای اسلامی - پیشنهادی - رییس مجلس شورای اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات قالیباف درباره زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم

توضیحات قالیباف درباره زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم