مطالب مرتبط:
بزرگ منشی رییس جمهور در تشکیل کابینه وفاق ملی قابل تقدیر است 
تقدیر پوتین از نظامیان چچنی
تقدیر پوتین از نظامیان چچنی
سامانه خودروی جانبازان بازگشایی شد
تقدیر از بزرگان علم و صنعت سرامیک ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 13:402024-08-21سياسي

دیدار با جانبازان میبدی و تقدیر از صبر و استقامت آنان


، فرماندار میبد به همراه حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه، سرهنگ آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد، احمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و میرشمسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان با حضور در منزل محمد دهقانی، ابوالفضل دهقانی و عباس باقری سه تن از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.

محمد دهقانی در عملیات والفجر، ابوالفضل دهقانی درعملیات خیبر و عباس باقری در عملیات فتح المبین به درجه والای جانبازی نائل شدند.

فرماندار میبد در این دیدار گفت: ملت ایران، دلاورمردی های شما رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را هرگز فراموش نمی کنند.

سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یاد شهداء و خانواده های آنها و جانبازان و ایثارگران و آزادگان کمترین کاری است که امروزه در جامعه انجام می شود گفت: شما جانبازان که به جسم و روح خود، نبرد با دشمن در خط مقدم جنگ را تجربه کردید بیش از همه به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب واقف هستید.

فرماندار میبد گفت: بنابراین امروز ملت بزرگ ایران همه دستاورد های خود را در حوزه امنیت و اقتدار و سایر ظرفیت ها، مدیون خون پاک شهدا و شما ایثارگران و جانبازان هستند.

دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در شهرستان میبد هر هفته چهارشنبه به میزبانی یکی از ادارات شهرستان میبد انج


برچسب ها: دوران هشت سال دفاع مقدس - جانبازان - هشت سال دفاع مقدس - بنیاد شهید و امور ایثارگران - فرماندار میبد - صبر و استقامت - دهقانی
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با جانبازان میبدی و تقدیر از صبر و استقامت آنان

دیدار با جانبازان میبدی و تقدیر از صبر و استقامت آنان