مطالب مرتبط:
دعوت شورای توسعه فرهنگ قرآنی از صاحبان ایده
حمایت همه جانبه برای توسعه فرهنگ تحرک جامعه ضروری است
سخنگوی حماس: ترور هنیه عبور از تمامی خط قرمزهاست
سخنگوی حماس: ترور هنیه عبور از تمامی خط قرمزهاست
امکان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای تمامی داوطلبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 13:552024-07-31ورزشي

توسعه فرهنگ پویایی به عزم تمامی دستگاه ها نیازمند است


شهرکرد_رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی گفت: توسعه فرهنگ تحرک، پویایی حمایت همه جانبه ای دستگاه های اجرایی مرتبط را می طلبد و نیازمند عزم جدی در راستای ارتقا سلامت جامعه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد گواری ظهر امروز چهارشنبه مجمع سالیانه هیأت چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای هیأت این استان کارآمد، کاردان هستند و این امر مهم باعث موفقیت در پیشبرد اهداف ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری خواهد شد.

وی افزود: اتفاق های خوبی در هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان چهارمحال و بختیاری رخ داده است و رشته آمادگی جسمانی با تحرک و سلامتی مردم ارتباط مستقیم دارد.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی ادامه داد: کم تحریکی و ماشینی شدن زندگی مردم باعث ایجاد آسیب های بدنی و جسمانی در افراد مختلف جامعه می شود و پیشرفت تکنولوژی باعث کاهش تحرک و ایجاد معضلات و بیماری های جسمی در آحاد جامعه شده است و باید با برنامه ریزی درست و چشم انداز بلند مدت جامعه را به سمت و سوی تحرک و پویایی سوق داد.

گواری عنوان کرد: توسعه فرهنگ تحرک، پویایی حمایت همه جانبه ای دستگاه های اجرایی مرتبط را می طلبد و نیازمند عزم جدی در راستای ارتقا سلامت جامعه خواهد بود.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - آمادگی جسمانی - استان چهارمحال و بختیاری - فدراسیون آمادگی جسمانی - استان چهارمحال - رییس فدراسیون - چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ پویایی به عزم تمامی دستگاه ها نیازمند است

توسعه فرهنگ پویایی به عزم تمامی دستگاه ها نیازمند است