مطالب مرتبط:
خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی بوشهر در مسیر زائرین اربعین
خدمت رسانی 95 موکب دانشگاهی در مسیر اربعین
خدمت رسانی موکب ایثار شهرستان پیشوا به زائران اربعین
خدمت رسانی 95 موکب دانشگاهی در مسیر اربعین
آمادگی 150 موکب برای خدمت رسانی به جاماندگان اربعین در کرج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 14:152024-08-21سياسي

خدمت رسانی موکب نهاد کتابخانه های عمومی به زائرین اربعین


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد از خدمت رسانی کتابخانه های عمومی به زائرین اربعین خبر داد و گفت: با هدف ارائه خدمات فرهنگی به زائران حسینی و به منظور پر بارتر کردن توشه معنوی این عزیزان، - معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد از خدمت رسانی کتابخانه های عمومی به زائرین اربعین خبر داد و گفت: با هدف ارائه خدمات فرهنگی به زائران حسینی و به منظور پر بارتر کردن توشه معنوی این عزیزان، در شش استان سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، خوزستان و ایلام اقدام به برپایی 20 موکب فرهنگی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همزمان با ایام اربعین حسینی فعالیت های فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مواکب هشت گانه مستقر در مرزهای غربی و شرقی در حال انجام است.

محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این باره گفت: به لطف الهی و به مدد اهل بیت(ع) امسال هم به مانند سال گذشته، همکارانم در مجموعه نهاد کتابخانه ها، با شعار کتاب آزادگان، حسین علیه السلام توفیق خدمت به زائران اباعبدالله(ع) را پیدا کرده اند.


برچسب ها: کتابخانه های عمومی - کتابخانه ها - نهاد کتابخانه های عمومی - کتابخانه - زائرین اربعین - ترویج کتابخوانی - خدمت رسانی
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی موکب نهاد کتابخانه های عمومی به زائرین اربعین

خدمت رسانی موکب نهاد کتابخانه های عمومی به زائرین اربعین