مطالب مرتبط:
انهدام 3 باند کلان قاچاق سوخت در بوشهر
انهدام 3 باند کلان قاچاق سوخت در بوشهر
شاخص های امنیتی در استان بوشهر ارتقا یافت
تغییر در سیستم آسیابانی استان بوشهر/ راه اندازی مجدد دو کارخانه و تغییر مکان یک واحد آسیابانی
ادامه وزش باد های شمالی در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 14:252024-08-03سياسي

سه باند کلان سوخت در استان بوشهر منهدم شد


، اکبر پورات در جمع خبرنگاران به مهمترین اقدامات انجام شده در بخش امنیتی، انتظامی و مرزی استان بوشهر اشاره و بیان کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، برقراری نظم و امنیت کامل در مناسبت های ملی و مذهبی صورت گرفته است.

وی افزود: در رابطه با مراسم اربعین حسینی امسال تا کنون 4 جلسه ستاد هماهنگی اربعین برگزار و مکاتباتی با دستگاه های اجرایی صورت گرفته و تمهیدات و هماهنگی های لازم جهت برگزاری پرشور گردهمایی اربعین انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: برنامه ریزی های لازم با تمرکز بر 4 محور خدمات، امنیت، سلامت زوار و آموزش و اطلاع رسانی به موقع برای افزایش مشارکت انجام گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین موکب داران تا کنون برای برپایی تعداد 188 موکب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 145 موکب تایید شده که 7 موکب در مرز شلمچه، 65 موکب از مرز های خروجی استان تا قبل از مرز شلمچه و 73 موکب در کشور عراق برپا می شود.

پورات یادآور شد: تشکیل ستاد امنیت انتخابات استان و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دو مرحله از دیگر اقدامات انجام شده در بخش امنیتی و انتظامی بوده است.

وی از انهدام 3 باند کلان قاچاق سوخت با توقیف 3 فروند شناور و کشف مقدار 163 هزار و 100 لیتر سوخت خبر داد و گفت: در 4 ماهه اول امسال افزا


برچسب ها: استان بوشهر - برنامه ریزی - استان - موکب - امنیت - اربعین - دستگاه های اجرایی
آخرین اخبار سرویس:

سه باند کلان سوخت در استان بوشهر منهدم شد

سه باند کلان سوخت در استان بوشهر منهدم شد