مطالب مرتبط:
بانک مهر ایران به کمک صنعتگران در راه اندازی نیروگاه خورشیدی آمد
بانک مهر ایران در راه اندازی نیروگاه خورشیدی کمک می کند
راه اندازی کمیسیون تخصصی کیف، کفش و چرم در اتاق اصناف ایران
راه اندازی 169 کتابخانه در مساجد لرستان
راه اندازی کسب و کار های اینترنتی باید منوط به وجود شرکت حقوقی باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 21:302024-08-20اقتصادي

کمک بانک مهر ایران دبه راه اندازی نیروگاه های خورشیدی


بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بانک مرکزی در زمینه خرید تجهیزات و راه اندازی نیروگاه انرژی خورشیدی به صنعتگران تسهیلات می پردازد.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  محسن شرکا عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلاتی به مبلغ 18 میلیارد ریال با سود سه درصد سالیانه با سهم 50 درصدی آورده متقاضیان راه اندازی نیروگاه های خورشیدی ارائه می دهد که بازپرداخت آن 60 ماهه است.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی نیز در این نشست (نشست کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی خراسان رضوی) به ارائه بخش دیگری از این طرح درباره حل مشکل کمبود برق در واحدهای صنعتی پرداخت و بیان کرد: در این زمینه ایجاد ساز و کار لازم برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در صنایع معدنی استان را می توان پیشنهاد داد.

نسرین عارفی یوسفی تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص حمایت از صنعتگران برای راه اندازی نیروگاه های خورشیدی 2 مدل ارائه کرده است؛ در مدل نخست، به شخص حقوقی تسهیلاتی معادل سرمایه گذاری آنان ارائه می شود.

اقساط تسهیلات در این مدل بین یک تا پنج سال است و سود وام چهار درصد است که با مذاکرات صورت گرفته، احتمال کاهش این سود وجود دارد.


برچسب ها: اتاق بازرگانی خراسان رضوی - بانک قرض الحسنه مهر ایران - خراسان رضوی - اتاق بازرگانی - نیروگاه های خورشیدی - بانک قرض الحسنه مهر - راه اندازی
آخرین اخبار سرویس:

کمک بانک مهر ایران دبه راه اندازی نیروگاه های خورشیدی

کمک بانک مهر ایران دبه راه اندازی نیروگاه های خورشیدی