مطالب مرتبط:
تمرکز ویژه آموزش و پرورش بر دانش آموزان با نیازهای ویژه
در شورای آموزش و پرورش استان کرمان چه گذشت؟
17 فضای آموزشی و ورزشی به آموزش و پرورش البرز اضافه می شود
یکی از این افراد وزیر آموزش و پرورش می شود؟
توصیه مهم وزارت آموزش و پرورش به معلمان ابتدایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 16:502024-08-03سياسي

آموزش و پرورش باید از سیاست زدگی و سهم خواهی حزبی به دور باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدیریت در عرصه آموزش و پرورش باید از سیاست زدگی و سهم خواهی گروهی به دور بوده و زمینه اقتدار مدیریت علمی در این مجموعه فراهم آید.

- اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدیریت در عرصه آموزش و پرورش باید از سیاست زدگی و سهم خواهی گروهی به دور بوده و زمینه اقتدار مدیریت علمی در این مجموعه فراهم آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر شنبه در دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان در اردبیل، اظهار کرد: ما طرح عقلانی و مورد پسند همه دلسوزان را برای تعیین مدیریت مجموعه آموزش و پرورش ارائه کردیم اما عده ای که طمع ریاست دارند، همچنان می خواهند این روش را نادرست جلوه دهند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش را باید از آسیب سیاست زدگی و سهم خواهی در امان نگه داریم و بهترین تصمیم گیر در این عرصه خود معلمان و دلسوزان این صحنه باشند تا گام های جدی در مسیر اعتلای جامعه برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: متأسفانه اعضای ستاد پزشکیان در استان اردبیل در مقابل بیان این طرح هیاهو به راه انداخته و بدون دلیل و منطق نسبت به این موضوع معترض بودند در حالی که اگر این افراد طمع مدیریتی ندارند چرا از طرح عقلانی و منطبق بر خواست همه معلمان حمایت نمی کنند.


برچسب ها: آموزش و پرورش - نماینده ولی فقیه در استان - سیاست زدگی - سهم خواهی - نماینده ولی فقیه - امام جمعه اردبیل - مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش باید از سیاست زدگی و سهم خواهی حزبی به دور باشد

آموزش و پرورش باید از سیاست زدگی و سهم خواهی حزبی به دور باشد