مطالب مرتبط:
اقتدار، عزت و استقلال کشور مرهون خون هزاران شهید است
دفاع مقدس اوج افتخارات ایران است/ تجلیل از 43 ایثارگر در استان
کمساری: باید تلاش کرد که اندیشه و شخصیت امام از تحریف مصون بماند/ امام باید به نسل امروز شناسانده شود/ امام در اوج عزت و رفعت، مظلوم است
فیلم/ «ترور» و «تحریم» دو جنایت اصلی آمریکا علیه ملت ایران است
ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک ملت برای فروش خودرو های ایران خودرو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 15:352024-08-13سياسي

ملت ایران بر اثر جانفشانی ها و ایثار در اوج عزت و اقتدار هستند


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروزه مردم، نظام و کشورمان بر اثر جانفشانی ها و ایثار در اوج عزت و اقتدار هستند.

- زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروزه مردم، نظام و کشورمان بر اثر جانفشانی ها و ایثار در اوج عزت و اقتدار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر سه شنبه در سومین یادواره شهدای خدمت و جهادگران آسمانی در سالن همایش های بین المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: امروزه مردم، نظام و کشورمان بر اثر همین جانفشانی ها در اوج عزت و اقتدار هستند.

وی با بیان اینکه افتخار امروز کشور ناشی از تدابیر درست مقام معظم رهبری است و باید قدر این نعمت را بدانیم، افزود: اربعین حسینی به عنوان یک رزمایش عظیم دینی، مذهبی و فرهنگی، اقتدار و وحدت جهان اسلام را به نمایش می گذارد و امروزه مردم در پیاده روی اربعین حسینی به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) می روند و این حرکت جهانی به برکت خون شهدا به دست آمده است.

کرمی ادامه داد: اقتدار، عزت و استقلال کشور مرهون خون هزاران شهید است و ما باید برای صیانت و پاسداشت آن تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 220 هزار شهید، 500 هزار جانباز و 40 هزار آزاده برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران جان خود


برچسب ها: اقتدار - امروز - فرمانده سپاه - دانشگاه علوم پزشکی زنجان - کشورمان - استان زنجان - زنجان
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران بر اثر جانفشانی ها و ایثار در اوج عزت و اقتدار هستند

ملت ایران بر اثر جانفشانی ها و ایثار در اوج عزت و اقتدار هستند