مطالب مرتبط:
آغاز انتقال زائران اربعین از مرز ریمدان با ناوگان حمل و نقل عمومی
مشارکت ناوگان حمل و نقل عمومی قم در خدمت رسانی به زائران اربعین
ناوگان حمل و نقل عمومی آماده خدمت رسانی به زائران
اعزام 36 درصد زائران اربعین خراسان شمالی با ناوگان عمومی
تأمین امنیت ترافیکی زائران اربعین حسینی در مرز باشماق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 16:102024-08-12اجتماعي

آغاز انتقال زائران اربعین از مرز ریمدان با ناوگان حمل و نقل عمومی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرزهای هدف با 250 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرزهای هدف با 250 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.

شهرام مبارکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی به مرزهای غربی کشور افزود: بیش از 250 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین حسینی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی اظهارکرد: با توجه به استقبال پرشور زوار پاکستانی از مرز ریمدان ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با تمام ظرفیت خود مشغول خدمت رسانی به زوار عزیز است.

در همین راستا بیش از 100 دستگاه اتوبوس ،100 دستگاه مینی بوس و 50 دستگاه سواری کرایه بین شهری به صورت مستمر در حال جابجایی زوار به سمت مرزهای غربی کشور هستند.

وی با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به زوار اربعین، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زائران با ک


برچسب ها: ناوگان حمل و نقل عمومی - حمل و نقل عمومی - حمل و نقل - انتقال زائران - سیستان و بلوچستان - اربعین حسینی - زائران پاکستانی
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتقال زائران اربعین از مرز ریمدان با ناوگان حمل و نقل عمومی

آغاز انتقال زائران اربعین از مرز ریمدان با ناوگان حمل و نقل عمومی