مطالب مرتبط:
مرگ تلخ 2 مرد در عمق چاه 35 متری/ دومین قربانی برای نجات دوستش به عمق چاه زده بود
فوت 2 مغنی در روستای دهنو/ پیکرها از عمق 35 متری چاه خارج شد
جزییات وحشتناک از حادثه دردناک در تبریز | مرگ تلخ یک کودک در کلینیک دندانپزشکی
صفحه حوادث امروز با مرگ تلخ یک کودک ورق خورد/ مرگ یک کودک در کلنیک دندانپزشکی!
پایانی تلخ و باورنکردنی برای قهرمان المپیک؛ مرگ در اثر خفگی با غذا!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 01:102024-08-19حوادث

مرگ تلخ 2 مرد در عمق چاه 35 متری


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر از فوت 2 مغنی هنگام حفاری در چاه آب خبر داد و گفت: انتشار گاز در چاه آب علت فوت افراد اعلام شد و پیکر فوت شدگان این حادثه از عمق 35 متری چاه خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رکنا، حبیب معصومی با اشاره به فوت دو مغنی در حادثه ظهر امروز، اظهار داشت: در تماس تلفنی در ساعت 12:15 دقیقه ظهر امروز با سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر، گزارش حادثه سقوط 2 نفر در چاه در روستای دهنو اعلام شد.

وی افزود: سریعاً تیم های نجات ایستگاه شهید عبدالمحمد و شهیدان سفلایی به محل اعزام و با بررسی محل حادثه مشخص شد که 2 نفر مغنی چاه در حین حفاری به دلیل وجود گاز های سمی در چاه دچار خفگی و در دم فوت شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر در ادامه گفت: در این حادثه نفر اول که برای حفاری به داخل چاه آب رفته به دلیل وجود گاز های سمی درخواست برای بالا آمدن می دهد که درحین خارج شدن دچار گازگرفتگی و سرگیجه شده و به داخل چاه سقوط می کند، سپس نفر دوم که برای نجات جان نفر اول اقدام می کند، دچار همین حادثه شده و به دلیل ارتفاع زیاد آب به اعماق چاه سقوط کرده و دچار خفگی می شوند.

معصومی در پایان خاطرنشان کرد: ارتفاع زیاد آب موجود در چاه کار عملیات نجاتگران را سخت و دشوار کرد که پس از تلاش زیاد و بی وقفه و تخلیه آب


برچسب ها: شهرداری باقرشهر - رییس سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - حادثه - باقرشهر - آتش نشانی و خدمات ایمنی
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تلخ 2 مرد در عمق چاه 35 متری

مرگ تلخ 2 مرد در عمق چاه 35 متری