مطالب مرتبط:
ضرورت شناسایی موانع دستیابی به مرجعیت علمی/ لزوم شکل گیری نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی
هزینه میلیون دلاری برای VAR چند ده هزار دلاری؟ نگرانی از شکل گیری«وارگیت» در ادامه «ویلموتس گیت» | پاسخ منفی صداوسیما و نهادهای امنیتی-نظارتی به فدراسیون
تنظیم گری ساترا نقطه کانونی شکل گیری اقتصاد سالم و حلال در رسانه هاست
حمایت صاحب نظران آموزشی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
مسئول توزیع (کتاب آموزشی)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-17سياسي

لزوم شکل گیری نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی


رییس فرهنگستان علوم بر شناسایی موانع دستیابی به مرجعیت علمی تاکید کرد و خواستار ایجاد نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی شد.

- رییس فرهنگستان علوم بر شناسایی موانع دستیابی به مرجعیت علمی تاکید کرد و خواستار ایجاد نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگستان علوم، مخبردزفولی در ششمین نشست مرجعیت علمی که در محل فرهنگستان علوم برگزار شد، اظهار کرد: دنبال واقعی کردن صورت مسئله هستیم برای کشف مسئله باید روی موانع متمرکز شویم، شناخت مسئله از طریق شناخت موانع امکان پذیر می شود که هنوز بر طرف نشده اند.

برای دستیابی به الگوی مرجعیت علمی باید صبور باشیم و نباید دنبال راهکارهای فوری باشیم، چرا که سوالات و ابهاماتی وجود دارد که برای آنها پاسخ یافت نشده است.

وی با بیان اینکه نگاه نقادانه و صبوری شرط موفقیت است، ادامه داد: مرجعیت علمی رابطه جدی با تمدن سازی دارد، هدف گذاری در مرجعیت علمی باید مشخص شود و در این مسیر نگاه به سابقه تمدنی مهم است.

رییس فرهنگستان علوم بیان کرد: در مسیر دستیابی به مرجعیت علمی توجه به موقعیت کنونی ضرورت دارد، اگر وضعیت امروز به درستی تحلیل نشود دچار اشتباه می شویم، باید مشخص کنیم وضعیت امروز چیست؟ و در نهایت نسبت مرجعیت با آینده ایران چیست؟ مخبر دزفولی عنوان کرد:


برچسب ها: مرجعیت علمی - فرهنگستان علوم - فرهنگستان - رییس فرهنگستان علوم - علمی - نظام آموزشی - موانع
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی

لزوم شکل گیری نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی