مطالب مرتبط:
عربستان حجاب اجباری را برداشت!
حجاب در عربستان آزاد شد؟
تصویر خبرساز پوشش و حجاب ورزشکاران زن فلسطین در المپیک پاریس
تصویر خبرساز پوشش و حجاب ورزشکاران زن فلسطین در المپیک پاریس
آزاد شدن حجاب در عربستان؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 09:202024-07-29سياسي

فلسفه چندوجهی عفاف و حجاب


به تاکید کارشناسان دینی و صاحبنظران سلامت جامعه با عفاف و حجاب گره خورده و فلسفه حجاب چندوجهی هم از نظر فردی و هم اجتماعی است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - بهناز مقدس: مسئله حجاب یک دستور دینی و از مسائل مهم کشور ما است و امروزه مبارزه با حجاب زنان مسلمان یکی از ساده ترین و در عین حال از قوی ترین ابزار جنگی دشمن محسوب می شود.

تمام آورده های یک جامعه حتی از نظر اقتصادی، به سلامت روانی مردم آن جامعه گره خورده است و در این امر واجب، هم کارگزاران نظام و هم مردم شریف کشورمان مسئولیت هایی دارند.

اسلام حجاب را ساماندهی کرد تا به احدی ظلم نشود و هم مردان و هم زنان باید در حراست از وجود خود خط قرمزهایی داشته باشند و همچنین اسلام چادر را ارثیه دخت گرامی نبی خدا صلی الله علیه و آله و سلم دانست چراکه مانند خیمه ای است که دژ مستحکم دارد.

متأسفانه طی سال های اخیر دشمن درصدد ایجاد جنگ روانی و رواج بی حجابی در کشور ما بوده که با استفاده از ابزارهای فضای مجازی قصد دارد به این مهم بیشتر دامن زند، در این خصوص به گفت وگو با کارشناسان پرداختیم تا به چند وجهی بودن این مساله و راهکارهای آن بپردازیم.

مبارزه با حجاب زنان مسلمان؛ ابزار جنگ روانی دشمن سید طاهر مسلمی کارشناس مذهبی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ


برچسب ها: حجاب - عفاف و حجاب - جامعه - کارگزاران نظام - کشور - سلامت جامعه - زنان مسلمان
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه چندوجهی عفاف و حجاب

فلسفه چندوجهی عفاف و حجاب